۲۰:۱۶ - سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ تشکر و قدر دانی کرد.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَعَدَكُمُ اللَّهُ مَغَانِمَ كَثِيرَةً تَأْخُذُونَهَا فَعَجَّلَ لَكُمْ هَذِهِ وَكَفَّ أَيْدِيَ النَّاسِ عَنكُمْ وَلِتَكُونَ آيَةً لِّلْمُؤْمِنِينَ وَيَهْدِيَكُمْ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا

خدا به شما وعده غنایم بسیار داده است که به چنگ می آورید، و این، غنیمت را زودتر ارزانی داشت و شما را از آسیب مردمان امان بخشید، تا برای مؤمنان عبرتی باشد و به راه راست هدایتتان کند. آیه 20 سوره مبارکه فتح

با درود به روح بلند و ملکوتی امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی و روح شهدای عزیز که چهلمین تولد انقلاب مرهون جانفشانی و ایثار آن انسانهای بزرگ و جانبازان و آزادگان پرافتخار است. حیات پرثمر انقلاب اسلامی ایران که همواره با پایداری و حضور عزت آفرین مردم در صحنه‌های خطیر جانبازی و ایثارگری تداوم یافته بود؛ امروز و در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز با خلق حماسه‌ای کم نظیر و ستودنی؛ چهل ساله شد و با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی و اذناب مزدور آن، در نهابت، عظمت و شکوه؛ استقلال و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید و در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، چهلمین بهار عزت و شرف خود را جشن گرفت و امروز پرثبات تر از همیشه بر قله رفیع، سبز و پررونق خود ایستاده است.

حضور حماسی و باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم شریف شهرستان شاهین شهر و میمه، در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجلی وفاداری به آرمان والای معمار کبیر انقلاب اسلامی و دفاع جانانه از اسلام و میهن اسلامی در برابر استکبار جهانی بود و بار دیگر اثبات نمودند که تا پای جان بر سر آرمان های مقدس انقلاب ایستاده اند. شعارهای ملت شریف در روز 22 بهمن به خوبی نشان داد که خط انقلاب زنده و شعارها همان شعارهای بهمن 57 است و ملت عزیزمان کماکان در گردنه های سخت و دشوار انقلاب با قدرت ایستادگی کرده و علی رغم مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصاد و معیشت به آرمان ها و ارزش های انقلاب وفادار خواهند ماند.

اینک در جشن چهلمین سالگرد انقلاب، به پشتوانه کلام آن مرد الهی حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) همگی دست در دست هم نهاده و به تمامی دشمنان جبهه کفر بخصوص شیطان بزرگ آمریکا اعلام می داریم که در برابر عظمت ملت ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما همچنان بر مواضع انقلابی و اسلامی خود با قدرت ایستاده و تحت فرمان دیده بان بصیر انقلاب رهبر معظم حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) قله های افتخار و عزت را یکی پس از دیگری فتح خواهیم نمود و هر ملتی که علم جهاد علیه استکبار و صهیونیسم را برآورد مورد حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اینجانب از حضور پرشور مردم شریف، ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی بخصوص شهرستان شاهین شهر و میمه صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم همه مسئولان محترم قدردان این مردم انقلابی باشند ان شاءالله. در چهلمین بهار انقلاب جای رهبر و بنیانگذار این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عزیزمان خالیست و قطعاً نظاره گر این پیروزی و فتوحات بزرگ هستند و خواهند بود. ان شاءالله عملکرد ما مسئولین نیز به گونه ای باشد که شرمنده آنان نشویم.

والعاقبه للمومنین سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.