۱۴:۵۰ - دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

22 بهمن تماشایی؛

شکوه حضور حماسی مردم شاهین شهر در چهلمین جشن انقلاب/تصاویر

همزمان با سراسر کشور، در طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار در شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس؛ همزمان با سراسر کشور، در طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار در شاهین شهر برگزار شد.

اقشار مختلف مردم شهرستان شاهین شهر و میمه، اعم از زن و مرد پیر و جوان، صبح امروز با وجود برودت هوا در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت کرده و حماسه ای دیدنی خلق کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در شاهین شهر، با مشت های گره کرده و فریاد شعارهای کوبنده به جهانیان اعلام کردند که استکبار جهانی با تبلیغات منفی و تهدیدات و تحریم ها و فشارهای اقتصادی نمی‌تواند حتی ذره‌ای از اراده مصمم ملت ایران در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب خلل وارد کند. و این ملت در 40 سالگي انقلاب همواره راه شهدا و امام را ادامه داده و تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و اجازه دست درازی و یاوه گویی به بدخواهان نظام اسلامی ایران نخواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.