۰۹:۵۸ - سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

شکست مفتضحانه آمریکا با هفت تریلیون دلار خسارت در غرب آسیا/ هراس دشمنان از قدرت موشکی و هوشیاری و بصیرت ملت ایران

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا با هفت تریلیون خسارت در غرب آسیا، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی علاوه بر قدرت موشکی بالای سپاه از هوشیاری و بصیرت ملت ایران نیز در هراس هستند.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار مجتبی فداء در جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه، که در سالن بهار نگارستان برگزار شده بود، با اشاره اغتشاشات دی ماه سال گذشته، اظهار کرد: دی ماه سال گذشته سلطنت طلبها، منافقین و آمریکایی ها برنامه ریزی خاصی برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی انجام داده بودند که در راس آنها تشکیل اتاق عملیات در اربیل عراق و هرات افغانستان و راه اندازی شبکه رسانه ای و جنگ روانی در کشورهای دوبی و امارات بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، افزود: پس از آنکه توطئه دی ماه دشمنان با هوشیاری، بصیرت و درایت ملت ایران در نطفه خفه شد، دشمنان برای تابستان سال 97 طراحی گسترده ای انجام داده و با وعده برپایی جشن کریسمس سال 2019 در تهران به مطالبات کشاورزان، کامیونداران، معلمان و فرهنگیان و… دامن زد تا به خیال خام خود جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار نشود.

شکست مفتضحانه آمریکا با هفت تریلیون خسارت در غرب آسیا

وی با اشاره به سابقه شکست های پی در پی آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران، هدف از اعمال فشار و توطئه های گوناگون را ناتوانی استکبار از راه اندازی جنگ در منطقه علیه ایران بیان کرد و افزود: آمریکا با وجود هزینه نظامی هفت تریلیون دلاری در جنگ در عراق، سوریه و افغانستان، از جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده و امروز چاره‌ای ندارد جز این‌که نیروهای خود را از این کشورها خارج کند.

سردار فداء، با بیان اینکه به‌موازات شکست‌های پی‌درپی نظامیان آمریکایی در غرب آسیا، روز به روز بر عزت، اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین علت فشارهای اقتصادی آمریکا به ایران اسلامی با هدف ایجاد نارضایتی ملت ایران از انقلاب، حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است در حالی که امروز اولین خاکریز و سنگر جمهوری اسلامی ایران، مرزهای رژیم اسرائیل است و امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی به پایین‌ترین سطح ممکن رسیده و جبهه مقاومت در مرزهای فلسطین اشغالی آماده وارد کردن ضربه نهایی به حیات غاصبان صهیونیستی است.

وی افزود: گروهک های تروریستی با حمایت استکبار 90 درصد خاک کشور سوریه را تصرف کرده بودند، امروز با حمایت رهبر معظم انقلاب 95 درصد خاک کشور سوریه در حاکمیت دولت سوریه قرار دارد و این بدلیل رشد ظرفیت و قدرت ایران و جبهه مقاومت متشکل از شیعیان و اهل سنت است که خط حائل مبارزه در منطقه را ایجاد کرده است.

 قدرت موشکی بالای جمهوری اسلامی ایران، نقش بازدارندگی در برابر دشمنان دارد/ هراس دشمنان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، تصریح کرد: قدرت جبهه مقاومت امروز به حدی رسیده است که دبیر کل حزب‌الله لبنان و فرمانده حشدالشعبی عراق آمریکا را تهدید می‌کنند که باید نیروهای خود را از عراق و سوریه خارج کند.

وی توان بازدارندگی و قدرت موشکی کشور جمهوری اسلامی را سومین عامل کارشکنی های آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: توان بالای موشکی کشورمان نقش بازدارندگی دارد به‌طوری‌که آمریکا و متحدانش می‌دانند که اگر یک گلوله به مرزهای کشور شلیک کنند با پاسخ‌ده‌ها فروندی موشک نقطه زن سپاه پاسداران مواجه خواهند شد.

سردار فداء، با اشاره به برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: ملت ایران در حالی در تدارک برگزاری جشن چهل‌سالگی نظام جمهوری اسلامی است که کس فکر نمی کرد روزی کشور ایران با تلاش مهندسان و دانشمندان در بخش‌های صنعت هسته‌ای، سلول‌های خورشیدی، درمان بیماری‌های مختلف، نانوتکنولوژی، تولید هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده، سدسازی، تولیدات کشاورزی و دارویی به خودکفایی و صادرات محصولات بومی‌شده به رتبه های جهانی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: درحالی که رژیم پهلوی فرمان‌بردار سفیران آمریکا و انگلیس در تهران بود اما ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در امور کشور مشارکت مستقیم دارند و در چهل سال گذشته با شرکت گسترده در انتخابات رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را انتخاب می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، با تاکید بر اینکه ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، پاسخ توطئه‌های از پیش شکست‌خورده دشمنان انقلاب اسلامی را خواهند داد. خاطرنشان کرد: منافقین کوردل، رژیم صهیونیستی، برخی دولت‌های غربی و آمریکا، از توطئه‌چینی علیه ملت ایران دست برنمی‌دارند اما از هوشیاری و بصیرت مردم کشورمان می‌هراسند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.