۰۸:۳۱ - شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷

فرمانده انتظامی شاهین شهرو میمه خبر داد؛

سارقان حرفه ای با 27 فقره انواع سرقت در شاهین شهر به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، از دستگیری شش سارق حرفه ای و کشف 27 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی، از دستگیری شش سارق حرفه ای در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: طرح ضربتی برخورد با سارقان با هدف کاهش و کنترل وقوع سرقت در شهرستان توسط کلانتری 11 این فرماندهی اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران کلانتری 11 موفق به دستگیری شش سارق حرفه ای منزل، اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو شدند که افراد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به 27 فقره انواع سرقت شامل 10 فقره سرقت منزل، پیج فقره سرقت اماکن خصوصی و 12 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر 200 میلیون ریال اموال مسروقه کشف و ضبط شد که در این رابطه پرونده متهمان به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد.

از کشف بیش از  200 میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و همه متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ بساطی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.