۱۴:۳۰ - جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷

امام جمعه موقت شاهین شهر:

خروج نیروهای آمریکا از سوریه و سفر خفاش گونه ترامپ به عراق نشانه افول آمریکا است/ حماسه نه دی مشت محکمی بر دهان کسانی بود که قصد بدعت گذاری داشتند

امام جمعه موقت شاهین شهر، با بیان اینکه نهم دی نقطه عطفی همچون 22 بهمن 57 است، گفت: حوادث اخیر از جمله خروج آمریکا از سوریه به هر بهانه ای و سفر خفت بار و خفاش گونه رئیس جمهور آمریکا به عراق و بازگشت با ترس و لرز او نشان از ضعف و افول قدرت ایالات متحده آمریکا است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با گرامیداشت حماسه تاریخی ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 و با اشاره به سوره مبارکه احزاب در باب فتنه گری های صدر اسلام، 9 دی را نقطه عطفی همچون 22 بهمن سال 57 دانست و اظهار کرد: نهم دی از دستاوردهای ملی و روز پرده برداشتن ار چهر نفاق چندین ساله و روز قانونمداری است و این روز مشت محکمی بر دهان کسانی است که قصد بدعت گذاری داشتند.

امام جمعه موقت شاهین شهر، با بیان اینکه در فتنه سال 88 هدف دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: هیچ سیاستمداری نمی توانست در آن برهه کشور را از سقوط نجات دهد؛ جز رهبر معظم انقلاب که با تدابیر اندیشمندانه کشور را نجات داد.

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد ضعیف و ترسو که مواضع سریع رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را انکار کرده و با اظهارات غلط خود شرایط را بسیار سخت و دشوار مطرح می کنند، بیان کرد: ملت ایران بداند که شرایط سخت است اما نه آنگونه که برخی افراد ضعیف مطرح می کنند.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه دشمن در حال افول و نابودی است، ابراز کرد: حوادث اخیر از جمله خروج آمریکا از سوریه به هر بهانه ای و سفر خفت بار و خفاش گونه رئیس جمهور آمریکا به عراق و بازگشت با ترس و لرز او نشان از ضعف و استیصال قدرت ایالات متحده آمریکا است.

وی افزود: به اقرار ترامپ، آمریکا هفت میلیارد دلار در عراق هزینه کرده اما امروز باید با ترس و لرز و مخفیانه به عراق سفر کند این در حالی است که پیاده روی با عظمت اربعین حسینی سهم مردم ایران و میلیون ها مسلمان سراسر دنیا شده است.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر، خروج با ذلت و خواری امریکا از عراق را وعده و بشارت چندین سال قبل رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: ما نباید به شائبه ها و شبه افکنی ها که بستر ساز بسیاری از اتفاقات جامعه است توجه کنیم بلکه باید با نگاه به چهلمین سال انقلاب به افق نظام اسلامی که حضرت امام(ره) فرمودند این انقلاب زمینه ساز حکومت حضرت بقیت الله الااعظم(عج) خواهد بود، توجه کنیم.

وی در واکنش به کسانی که این روزها دست به تحریف جملات تاریخی حضرت امام(ره) می زنند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) صراحتا فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است اما امروز می بینیم برخی افراد چهره موجه به خود گرفته و می گویند منظور حضرت امام(ره) نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده، باید از این افراد پرسید مگر در سال 61 در کشور ما نظامی بهتر از این انقلاب وجود داشت که منظور امام(ره) آن دیگری باشد؟

حجت الاسلام محمدی، تاکید کرد: روزی که سرکردگان این افراد نزد امام(ره) رفته و پیشنهاد جمهوری دمکراتیک را دادند، حضرت امام(ره) فرمودند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر، ملت ایران نیز با قاطعیت به این نظام رای داده و در این چهل سال گذشته با تمام توان پای آن ایستاده و از آن حفظ و حراست کرده اند.

وی ادمه داد: برخی از سران فتنه در نطق های سریع خود تلاش می کنند نظام را متهم به فساد کرده و ناکار آمد جلوه دهند اما باید گفت که امثال شما به لطف رافت اسلامی در لانه های خود خزیده اید ناکارآمدی شما در چندین دوره بر ملت ایران آشکار شد اینک قصد دارید با این شعارها برای انتخابات سال 98 به میدان بیایید، بدانید که ملت ایران بیدار است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.