۱۵:۱۶ - پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷

نماینده شاهین شهر و میمه مطرح کرد؛

۹ دی ماه، سومین انقلاب در انقلاب اسلامی ایران/ حضور هوشمندانه مردم در صحنه، عامل عظمت این حماسه تاریخی

نماینده مردم شاهین شهرو میمه گفت: مردم ایران در ۹ دیماه اقدامات خصمانه‌ای که با فرماندهی خارج از کشور و متاسفانه با مدیریت داخل کشور علیه تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب سازمان دهی شده بود را خنثی کرده و حماسه و انقلاب سومی را خلق کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی با گرامیداشت حماسه بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه، اظهار کرد: آنچه 9 دی ماه را عظمت بخشید در واقع حضور هوشمندانه مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های افریده شده در انقلاب بود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم وقتی احساس خطر کردند به صحنه آمدند و پای جمهوریت و اسلامیت خود ایستادگی کردند؛ مردم حماسه ای آفریدند که در نوع خود یک انقلاب سوم محسوب می شود.

وی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب اول و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران را انقلاب دوم نام برد و افزود: با تسخیر لانه جاسوسی امریکا دشمنی نظام سلطه بیش از گذشته برای ملت ایران روشن شد.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: مردم ایران در ۹ دیماه اقدامات خصمانه‌ای که با فرماندهی خارج از کشور و متاسفانه با مدیریت داخل کشور علیه تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب سازمان دهی شده بود را خنثی کرده و حماسه و انقلاب سومی را افریدند که در نوع خود از جهت هوشمندی مردم بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.