شاهین پرس

امنیت اولویت مهم و اصلی نیروی انتظامی است/ پلیس با جرائم مشهود برخورد جدی می کند

کدخبر: 81488
۵ دی ۱۳۹۷ در ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ حسین بساطی، در دیدار مردمی خود با اهالی خیابان مخابرات شاهین شهر، امنیت را اولویت مهم و اصلی نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: امنیت پایدار یک محصول و تولید جمعی است که همه شهروندان در تولید و حفظ آن در جامعه با پلیس شریک هستند.

* امنیت پایدار یک محصول جمعی است/ امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، امنیت ملی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: امنیت کشور ما هزینه های زیادی داشته و جوانان زیادی در این مسیر جان عزیز خود را ایثار کرده اند تا امروز در کشور ما هر فردی از هر نقطه کشور که می خواهد بدون هیچ مشکلی و براحتی به نقاط دیگر سفر کند و این امنیت بی نظیر در هیچ کجای اروپا وجود ندارد و همه باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه شهروندان با توجه و رعایت هشدارهای پلیس به ارتقا امنیت اجتماعی جامعه کمک موثری می کنند تصریح کرد: همه باید به بالا رفتن هزینه جرم در جامعه کمک کنیم تا هر فردی اجازه و امکان سوء استفاده و انجام بزه در جامعه را نداشته باشد، در بررسی جرائم مشاهده می شود که برخی افراد علی رغم هزینه های بسیار زیاد برای احداث منزل یا وسیله نقلیه، کوچکترین توجهی به نکات ایمنی و امنیتی پلیس نمی کنند که منجر به وقوع برخی جرائم می شود.

*خودرو حریم خصوصی نیست پلیس با جرائم مشهود برخورد جدی می کند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، با تاکید بر اینکه خودرو حریم خصوصی نیست، به دسته بندی جرائم اشاره کرد و گفت: برخی افراد با خودرو اقدامات مجرمانه ای انجام می دهند که لازم است همگان بدانند خودرو حریم خوصی نیست و پلیس وظیفه دارد با جرائم مشهود برخورد کند.

وی با بیان اینکه واحدهای گشتی انتظامی در چندماه اخیر دو برابر افزایش پیدا کرده است، افزود: واحدهای گشتی بر اساس ساعات و جغرافیای وقوع جرم برنامه ریزی می شوند.

سرهنگ بساطی، در خصوص درخواست افزایش تعداد پاسگاه و واحدهای انتظامی در سطح شهرستان و گلایه های شهروندان در خصوص سرعتگیرهای معابر شهر شاهین شهر بیان کرد: توسعه پاسگاه و واحدهای انتظامی تابع ضوابطی است که از سوی ستاد کل انتظامی صادر می شود، متاسفانه بدلیل ضعف فرهنگ رانندگی برخی افراد که سلامتی شهروندان را تهدید می کند در شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار نصب علائم و سرعتگیر ها در معابر شهری تصویب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، به برخورد جدی پلیس با برخی پدیده های هنجارشکنانه در جامعه اشاره کرد و گفت: پلیس علاوه بر اینکه در خصوص موضوع بدحجابی بصورت ویژه وارد خواهد شد در خصوص نوزیع کنندگان مواد مخدر، برنامه پاک سازی مدون در طرح مرصاد را در دستور کار خود قرار داده و با مجرمان و کانون های جرائم برخورد می کند.

انتهای پیام/