۰۹:۲۷ - جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷

با حضور فرماندار شهرستان؛

پروژه های معابر روستایی بخش میمه با 520 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید

آیین بهره برداری از پروژه های روستاهای قاسم آباد و مراوند بخش میمه با 520 میلیون نومان اعتبار با حضور فرماندار شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا بصیری، در آیین بهره برداری از پروژه های روستایی بخش میمه شهرستان، محرومیت زدایی را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته اقدامات اساسی و مهمی در حوزه های مختلف از جمله محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور، انجام شده است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به تاکیدات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در خصوص خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه، ضمن برشمردن خدمات دولت در زمینه رفع محرومیت از روستاها افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار خصوصا در روستاهای فاقد دهیاری دارد.

وی احداث پروژه های زیربنایی و خدماتی در روستاها و برخورداری از همه امکانات را مطالبه روستائیان دانست و افزود: دولت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم عزیز روستانشین بکار گرفته است.

آیین بهره برداری از پروژه های روستایی با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار میمه، مدیر بنیاد مسکن شهرستان در روستاهای قاسم آباد و مراوند بخش میمه برگزار و در این مراسم پروژه های زیر سازی و آسفالت معابر روستای قاسم آباد جمعا به طول 14 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان و پروژه های زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و اجرای سنگ فرش پیاده رو و معابر جمعا به طول 10 هزار و 791 متر مربع و همچنین 780 متر تعویض شبکه آب و فاضلاب روستای مراوند با اعتباری بالغ بر 360 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.