۲۲:۲۰ - شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷

نماینده تشکل های دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه:

کمپین های آزادی برای رسیدن به لذات دنیوی/ تفکر لیبرال ذهن ها را معطوف به دست چدنی زیر دستکش مخملی کرده است

نماینده تشکل های دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگاب، «فرهنگ» را زیربنای تمام شئون زندگی یک امت اسلامیدانست و گفت: کمپین های آزادی برخی جریان های بدنام خارج نشین تنها برای رسیدن به لذات دنیوی است.

به گزارش شاهین پرس؛ حامد پناهنده، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگاب، یوم الله 13 آبان را برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی، دانست و اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، 13 آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‌آموز است، به معنای دیگر روز دانشجو است و به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است که همگی را در یک جمله «هیهات منا الذله» میبینیم.

نماینده تشکل های دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: این روز یادآور تبعید امام راحل در سال 43، گرامیداشت یاد و خاطر دانش آموزانی که در سال 57 به دست نیروهای رژِم پهلوی به شهادت رسیدند و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است که همه این وقایع نمود مبارزه ملت ایران با صهیونیزم و تلاش برای بر هم زدن نظام سلطه جهانی و به صورت مشخص مبارزه با آمریکای جهانخوار است.

دانشجوی کارشناسی مدیریت، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مسألۀ بدعهدی‌های آمریکا مخصوصا در بحث مذاکرات هسته‌ای و برجام، به عنوان خصوصیت محوری و نماد استکبار علیه ملت ایران، تبیین جنایات کنونی و معرفی توطئه‌های جدید آمریکا نسبت به ملت ایران و جهان اسلام، و یاد آوری ضرورت بی اعتمادی به آمریکا با توجه به نتایج حاصل از تلاش‌های دیپلماتیک دولتمردان فعلی از رویکرد‌ها و سیاست‌های محوری مراسم ۱۳ آبان است.

سیزده آبان، نماد وحدت و انسجام مردم ایران است/ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

وی با تاکید بر اینکه سیزده آبان باید به نماد وحدت و انسجام مردم ایران تبدیل شود، تصریح کرد: مراسم 13 آبان امسال در حالی برگزار می شود که تهدید های همیشگی و بزدلانه دشمنان انقلاب آن را نشانه گرفته و قصد دارد تحریم های جدیدی اعمال کند و این تهدید بیشتر از تاثیر گذاری عینی، تاثیرگذاری روانی و ذهنی بر بدنه جامعه دارد اما نباید فراموش کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.

نماینده تشکل های دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی فراموش نکنند که ملت همیشه در صحنه ایران با بصیرت و هوشمندی که نسبت به آرمان های امام راحل، شهدا و منویات رهبرمعظم انقلاب دارند، هر زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به پشتیبانی آن ها داشته باشد با اتحاد و همبستگی در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به موافقت عجیب نمایندگان مجلس با لایحه CFT یکی از لوایح FATF، اظهار کرد: نمایندگان مجلس در حالی که حاضر به شفاف سازی آرای خود برای مردم نبودند، رای به شفافیت برای بیگانگان دادند که لازم است در خصوص علت و چرایی شفاف شدن ۳۷ بند از لوایح FATF که توسط آقای طیب نیا به نمایندگی دولت آن ها را پذیرفته به مردم ایران توضیح دهند و اینکه چرا شخص وزیر اقتصاد وقت از نظر قانونی بدون مجوز مجلس به خارجی ها تعهد داده است.

پناهنده، ابراز کرد: به عنوان نماینده تشکل های دانشجویی و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان از مسئولان قضایی کشور تقاضای رسیدگی و پیگیری به صورت جدی این موضوع را داریم.

«فرهنگ» زیربنای تمام شئون زندگی یک امت اسلامی است/ کمپین های آزادی برای رسیدن به لذات دنیوی

وی با بیان اینکه «فرهنگ» زیربنای تمام شئون زندگی یک امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: تحول در مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، نیازمند استواری ریشه های فرهنگی است چرا که دشمن بخصوص در دهه اخیر برای تغییر باورها و نگرش مردم مومن ایران از راه نفوذ فرهنگی تلاش کرده و به اعتقاد برخی کارشناسان موفق شده تاثیرات منفی در اعتقاد و تفکر آنان ایجاد کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان، به حمله بی سابقه برخی جریان های بدنام خارج نشین به مسئله حجاب زنان ایرانی اشاره کرد و افزود: جریان های بدنام خارج نشین با شعار «حمایت از حقوق زنان» به حجاب زنان ایرانی که نقش محوری در خانواده دارد حمله می کنند و به بهانه «تساوی حقوق زن و مرد» و یا «اشتغال زنان» نقش مادری را تحت الشعاع قرار می دهند این درحالی است که همین تفکرات عبث برده داری های نوین را در کشور های اروپایی پدید آورده است.

وی اضافه کرد: جبهه باطل و تاریک مقابل با تفکری عبث و بیهوده پیش می رود و با راه اندازی کمپین مدعی است در ایران زنان مورد ستم واقع شده و اسلام آن ها را محدود کرده است در حالی که تعریف آنان از آزادی تنها رسیدن به لذات دنیوی است نه رسیدن به سعادت اخروی!

نماینده تشکل های دانشجویی شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره ولنگاری در مدیریت فرهنگی افزود: مهمترین مصداق ولنگاری فرهنگی در حوزه نشر کتاب است که بدلیل نبود نظارت کافی و اهمال کاری مسئولان کتاب هایی منتشر می شود که به لحاظ محتوا و ادبیات کاملا بر خلاف ارزشهای دینی و اخلاقی است و با ترویج سبک زندگی غربی در قالب نشریات خانوادگی سبک زندگی ایرانی اسلامی را مورد هدف قرار داده اند.

تفکر لیبرال ذهن ها را معطوف به دست چدنی زیر دستکش مخملی کرده است

وی مسئله اقتصاد و معیشت مردم را مهمترین مسائل جامعه امروز عنوان کرد و افزود: فشار سنگین معیشتی و اقتصادی امروز ملت ایران حاصل تفکر حاکم بر دولت و مجلس فعلی است، گویا فراموش شده که اقتصاد مقاومتی در دستور کار است نه اقتصاد ریاضتی.

وی ادامه داد: «اقتصاد مقاومتی» یک مقوله دو بخشی است که یک بخش آن با ضمن حمایت از تولیدات داخلی و ملی با فرهنگ سازی مصرف گرایی بی رویه را کاهش می دهد و بخش دوم آن خلأهای ناظر به عملکرد مسئولان است که توجه آن ها به داخل و توان کشور را می طلبد. اما متاسفانه تفکر لیبرال ذهن ها را معطوف به دست چدنی زیر دستکش مخملی کرده است.

دانشجوی کارشناسی مدیریت، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با اختلاس های کلان و حقوق های نجومی و رانت خواری آقازاده ها همخوانی ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید انقلابی عمل کنند و غیرت‌مندانه در برابر هجمه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دولت آمریکا بایستند. و بدانید که ما دانشجویان انقلابی کشور با امید و تلاش مضاعف در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اگر اختلالی در کار دستگاه های کلان فرهنگی احساس کنیم آتش به اختیار به میدان کارزار جنگ نرم خواهیم آمد و راه نفوذ دشمن را سد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.