۱۵:۰۹ - سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷

همزمان با اربعین حسینی؛

راهپیمایی بزرگ «جاماندگان اربعین حسینی» در شاهین شهر برگزار شد/ تصاویر

همزمان با برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی، مراسم عزاداری و پیاده‌روی اربعین در شاهین شهر برگزار شد و جاماندگان از زیارت کربلا در این مراسم شرکت کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ کاروان بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) شاهین شهر با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای نخستین بار در این شهر حرکت کرد.

عاشقان و ارادتمندان شاهین شهری که به هر دلیل توفیق حضور در کربلا را نداشتند با دل‌های سوخته و با چشمانی اشکبار، پیش از ظهر امروز همگام با قدم‌های جابر و زوار سید و سالار شهیدان در جاده بهشتی طریق الحسین نجف تا کربلا، با پای پیاده و نوای «لبیک یا حسین» از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر حرکت کردند.

پس از عزاداری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت پرفیض اربعین و مداحی در جوار قبور مطهر شهدا، حجت الاسلام محمدرضا خدامی مسئول گروه تبلیغی ضیافت شهر مقدس قم در این مراسم ضمن پاسخگویی به برخی شبهات عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) به بررسی اهمیت و ویزگی های اربعین امام حسین(ع) پرداخت.

با همکاری ستاد اربعین حسینی شاهین شهر در مسیر راهپیمایی و گلزار شهدا ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران برپا شده بود، همچنین پرچم های لبیک یا حسین(ع)، زیارت نامه اربعین و عهدنامه با شهدا در بین شرکت کنندگان توزیع می شد.

ستاد برگزاری اربعین حسینی شاهین شهر، کلیه ادارات و سازمان های خدمات رسان اعم از نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی، اورژانس 115، شرکت اتوبوسرانی و … را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم دعوت به همکاری کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.