۱۶:۲۸ - چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه:

کشف انبار میلیاردی رادیاتور احتکار شده در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، از کشف یک انبار رادیاتور احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ رجبعلی مختاری، از کشف یک انبار رادیاتور احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به محض اطلاع از احتکار یک محموله رادیاتور خانگی، لوله پنج لایه و حوله خشک‌کن در یک انباری، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، افزود: در بازرسی از انبار مورد نظر که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شده بود، تعداد هفت بسته لوله پنج لایه، 158 رادیاتور و 112 عدد حوله خشک کن کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام‌شده است، خاطرنشان کرد: یک نفر در رابطه یا این احتکار دستگیر و به همراه پرونده و اموال کشف شده به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، تصریح کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.