شاهین پرس

ملت ایران از شهادت هراسی ندارد/ سیلی سختی در انتظار متجاوزان و جنایتکاران است

کدخبر: 80771
۵ مهر ۱۳۹۷ در ساعت ۱۱:۵۲ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید محمدطاها اقدامی کوچکترین شهید حمله تروریستس اهواز با حضور باشکوه و پرشور مردم قدرشناس شهرها و روستاهای بخش میمه برگزار شد مردم شهید پرور بخش میمه پیکر شهید مظلوم را بر دوش خود حمل کرده و ندای لبیک یاحسین(ع) سر داده و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر تروریسم خشم و نفرت خود را از عوامل و مسببان اصلی حادثه به جهانیان اعلام کردند.

شهید محمدطاها نماد مظلومیت است

حسینعلی حاجی دلیگانی، در این مراسم و در جمع مردم داغدار و عزادار بخش میمه، اظهار کرد: همانگونه که شهید حججی با دادن سر در قلوب همه جهانیان باز کرد امروز شهید محمد طاها اقدامی خردسالترین شهید حادثه تروریستی اهواز نیز با مظلومیت خود در بین همه آحاد ملت ایران جای گرفته که چنین مراسم با شکوهی برای این فرزند وطن برگزار می شود.

نماینده شاهین شهر و میمه، با اشاره به جانفشانی های مدافعان حرم در سوریه و عراق، گفت: اگر نبود تدبیر رهبر معظم انقلاب و مدافعان حرم که بیش از دو هزار شهید تقدیم کرده است، امروز داعشی های مزدور و جنایتکار خون صدها نفر از مردم ایران را به بناحق ریخته بودند.

وی افزود: همانگونه که حمله وحشیانه صدامیان در تاریخ 31 شهریور سال 59 که صدامیان با توهم اینکه نیروهای نظامی کشورمان توان دفاعی کافی ندارند با اتحاد قوای مسلح کشورمان شکست خوردند، امروز نیز حمله ناجوانمردانه مزدوران آل سعود پاسخ دندان شکن داده خواهد شد.

حاجی دلیگانی، در ادامه تاکید کرد: از مسئولان قضایی امنیتی و نظامی کشور درخواست داریم مسببان اصلی حادثه 31 شهریور را دستگیر، محاکمه و در همین روستای ازان به دار مجازات آویزان کنند.

حضور باشکوه ملت ایران نشان دهنده بالندگی انقلاب اسلامی و حاصل جانفشانی شهدا است

امیر محسن آذرافروز، نیز در این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید اقدامی، اظهار کرد: دست پلید استکبار و دشمنان پلید حقیر صهیونیستی از آستین دست نشانده هایشان بیرون آمد و در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ملت قهرمان ما را مورد حمله تروریستی قرار داد و تعدادی از هموطنان را به شهادت رساند.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: امروز پرچم برافراشته جمهوری اسلامی ایران پس از چهل سال بیش از همیشه در اهتزاز و تجلی است همین حضور باشکوه ملت ایران نشان دهنده بالندگی انقلاب اسلامی و حاصل جانفشانی شهدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان فکر می کنند با کشتن ملت بی گناه زمینه افول انقلاب اسلامی و تحقق خواسته های شیطانی و ضد انسانی خود را فراهم می کنند، خاطرنشان کرد: با ریختن هر قطره از خون شهیدان درخت تنومند انقلاب اسلامی بارورتر گشته و عزم مردم ما در مبارزه با دشمنان اسلام، انقلاب و ایران استوار تر شده و در حرکت به سومی هدف مقدس خود مصمم تر می شوند.

سیلی سختی در انتظار متجاوزان و جنایتکاران است

امیر آذرافروز، افزود: این گونه جنایت ها و زذالت ها نه تنها هرگز راه حق و حقیقت را خاموش نخواهد کرد بلکه حق جلوه گرتر شده و باطل رسواتر می شود و پیروان حرکت به سمت حق و بیزاری از باطل بیشتر خواهد شد.

وی شرارت ها و اقدامات جنایتکاران در به خاک و خون کشیدن ملت ایران را بی نتیجه دانست و تاکید کرد: همه دلارها و ریال‌های آمریکا، اسرائیل و وهابیون سعودی هزینه شده هیچ نتیجه دلخواهی برای جنایتکاران نداشته، بر همین اساس مزدوران خود را اجیر میکنند تا با کودکشی و به شهادت رساند جوانان برومند مرهمی بر دل سیاه خود داشته باشند، که باید بدانند سرکشی تاوان سختی دارد و سیلی سختی در انتظارشان است و بزودی همه عوامل مرتبط دستگیر و به مجازات خواهند رسید.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: ملت ایران درس آموخته مکتب سرخ شهیدان هستند و از شهادت هراسی ندارند و شهید دادن را مایه افتخار و آبرومندی خود می دانند و راه سرخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تا طلیعه ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی همچون کوهی استوار زیر پرچم مقدس ولایت آماده دفاع از جان و مال و خاک ایران اسلامی است و هرگز اجازه تخواهد داد خون شهیدان وطن پایمال جنایتکاران شود.

انتهای پیام/