۰۸:۰۰ - چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهین شهر خبر داد:

ناوگان آتش نشانی شاهین شهر به نردبان تخصصی ۴۴ متری مجهز شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر، گفت: تجهیزات سازمان آتش نشانی شاهین شهر با یک دستگاه اسنوکر ۴۴ متری(نردیان آتش نشانی) ویژه نجات و اطفاء حریق بروز رسانی شد.

آتش‌پاد دوم مجتبی رستمی در گفتگو با شاهین پرس؛ از تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر به یک دستگاه اسنوکر 44 متری خبر داد و اظهار کرد: این نردبان مطابق با استاندارهای روز دنیا است با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال از کشور اتریش خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر، با اشاره به احداث ساختمان های ارتفاع بلند و وقوع حوادث متعدد در این ساختمان ها، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های سازمان آتش نشانی شاهین شهر انجام عملیات های امداد و نجات، اطفاء حریق و سایر حوادث در ساختمان های مرتفع بود که به دلیل دشواری مانع سرعت العمل در عملیات ها می شد.

وی با بیان اینکه ساختمان نگارستان شهرداری با حدود 30 متر ارتفاع بلندترین ساختمان در شاهین شهر است، افزود: این نردبان به عنوان بازوی مفصلی تا ارتفاع 44 متر باز می شود و امکان دسترسی سریع و آسان تیم عملیاتی به طبقات بالای ساختمان های مرتفع را فراهم می کند ضمن اینکه با آب پاشی مستقیم در عملیات اطفاء حریق نیز می تواند بسیار موثر باشد.

رستمی، خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی شاهین شهر، به عنوان آتش نشانی معین استان و شهرستان، به آخرین تجهیزات روز دنیا از قبیل موتور وینچ برقی، ست و فک هولماترو، ست جک بادی، کمپروسور، انواع کپسول های خاموش کننده آتش نشانی و دیگر وسایل تخصصی روز مجهز است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر، دارای چهار ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر با 90 نفر نیرو است که بطور تقریبی ماهانه به 130 ماموریت اعزام می شوند که بیشترین ماموریت ها مربوط به حوادث آسانسورها است.

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.