شاهین پرس

دعوت فرماندار شاهین شهر و میمه از عموم مردم برای شرکت در راهپمیایی روز جهانی قدس

کدخبر: 79523
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ در ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در پیامی روز قدس، را روز وحدت و همگرایی امت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی دانست و از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شهرستان دعوت کرد که در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کنند.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی و روز تبلور وعده الهی است که حکومت و کاخ ظلم خداگریزان را که از تارعنکبوت لرزان تر است نا پایدار  می کنند. بی شک نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس ، در واقع فریاد عدالت خواهی و آرمان خواهی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف از دست غارتگران و چپاولگران دوران است. روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

این ابتکار حکیمانه امام راحل(ره) در سایه توجه ای که انقلاب اسلامی ایران به موضوع فلسطین دارد، بیداری و تقویت روحیه استکبار ستیزی در میان مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشته و باعث جلوگیری از بلند پروازی های رژیم غاصب اسرائیل و تحقق رؤیای آنان گردیده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان شاهین شهر و میمه در این ماه مبارک و در پاسخ به ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی )از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین بیش از پیش نشان دهند.

علیرضا بصیری

17 خرداد سال 97

انتهای پیام/