۰۸:۳۵ - سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار:‏

تدوین بسته جامع توسعه دو شهرستان با 600 برنامه/ بدهکار و یا بستانکار هیچ شخص یا گروهی نیستم

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار، از تهیه و تدوین برنامه جامع توسعه ای دو شهرستان در حوزه های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی با بیش از 600 برنامه برای سال های 97 و 98 خبر داد و گفت: بدهکار و یا بستانکار هیچ شخص یا گروهی نیستم و هر کسی باید پاسخگوی مسئولیت خود باشد.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، شب گذشته در همایش حماسه سازان که به مناسبت اولین سالگرد شهدای عملیات تروریستی داعش، شهیدان محمد جواد زارع و حجت الاسلام سید مهدی تقوی از اعضای دفتر نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، از تدوین برنامه جامع توسعه دو شهرستان حوزه انتخابیه خود خبر داد و اظهار کرد: ابتدای سال جاری برنامه ها و سرفصل های توسعه ای برای سال های 97 و 98 دو شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار با بالغ بر 600 عنوان برنامه تهیه‌ و تدوین شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار، با بیان اینکه این بسته توسعه ای برای کمک به مسئولان اجرایی دو شهرستان تهیه شده، اضافه کرد: در بسته توسعه ای جامع و شامل همه مسائل و نیازهای دو شهرستان در حوزه های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی و … با شیوه های نوین می باشد که اجرای این برنامه ها منوط به همت و تلاش مدیران اجرایی دو شهرستان است.

بدهکار و یا بستانکار هیچ شخص یا گروهی نیستم

وی با بیان این‌که بدهکار و یا بستانکار هیچ شخص یا گروهی نیستم و هر کسی باید پاسخگوی مسئولیت خود باشد، اظهار کرد: تا مادامی که مدیران در مسیر خدمت گذاری به مردم گام برمی‌دارند مصمم به حمایت از آنان هستم، که البته عقد اخوتی هم با هیچ‌ یک از مدیران نبسته‌ام و اگر در خدمت گذاری کوتاهی کنند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نظرات منتقدان از عملکرد برخی مسئولان اجرایی دو شهرستان از جمله شوراهای شهر، گفت: گرچه پیگیر مطالبات به حق از مسئولان هستم ولی بهتر است منتقدان نظرات خود را نیز با این مسئولان نیز در میان بگذارند تا همه با هم به وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر عمل کرده باشیم.

حاجی دلیگانی، ضمن قدر دانی از همکاری اعضای خانه ملت دو شهرستان، ابراز کرد: بزودی و در فرصتی دیگر گزارشی از عملکرد نماینده شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار به استماع مردم خواهد رسید.

همایش حماسه سازان که هرسال با هدف ارائه گزارش از عملکرد سالانه نماینده شهرستان برگزار می شود شب گذشته و همزمان با سالگرد قمری شهدای حادثه تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی با حضور خانواده های معظم شهیدان محمد جواد زارع و حجت الاسلام سید مهدی تقوی از اعضای دفتر نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سخنرانی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، مدیحه سرایی سید رضا نریمانی مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) و بیان خاطرات فرزندان شهدا از سیره و روش زندگی و خدمت گذاری خالصانه شهیدان زارع و حجت الاسلام تقوی و تجلیل از خانواده های معظم این دو شهید از جمله بخش های این مراسم بود که در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.