۰۴:۲۶ - سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

عضو هیئت رئیسه مجلس:

چهار امتحان بزرگ انقلاب اسلامی بر اساس قرآن کریم/ تیر خلاص شهدای حادثه مجلس بر پیکره داعش

نماینده مردم مشهد، ولایتمداری، تحمل سختی های راه، قناعت در مال دنیا و اتکا به وعده های الهی را چهار خصوصیت بزرگ مدعیان راه حق برای پیروزی دانست و گفت: انقلاب اسلامی همه این ابتلائات را در مسیر خود دارد و آینده روشن است.

به گزارش شاهین پرس؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، شامگاه دوشنبه در همایش حماسه سازان به یاد اولین سالگرد شهدای عملیات تروریستی داعش، شهیدان محمد جواد زارع و حجت الاسلام سید مهدی تقوی از اعضای دفتر نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با تمام بحث ها و صحبت هایی که در خصوص آینده انقلاب اسلامی وجود دارد، آینده اسلام و جمهوری اسلامی بسیار روشن است و وعده های الهی محقق خواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مسیر حرکت برای خداوند ابتلائات هم وجود دارد، اوضاع امروز جمهوری اسلامی را شبیه به اوضاع مردم بنی اسراییل در یکی از داستان های قرآن کریم دانست و افزود: قوم بنی اسراییل که موحد و خداپرست بودند تحت ظلم طاغوت و استکبار زمان خود قرار داشتند و به این نتیجه رسیدند که باید در برابر ظلم ایستادگی کنند، اما در ادامه مسیر با مشکلاتی مواجه شدند و تنها افراد خالص تا انتهای راه مبارزه باقی ماندند.

وی عدم اطاعت پذیری مردم از رهبر خود را یکی از موانع انحراف و شکست عده ای از انقلابیون به فرماندهی طالوت دانست و گفت: عده ای از مردم وقتی با لشکر دشمن روبرو شدند و ابهت و اقتدار ظاهری آن ها را دیدند، از ادامه مبارزه سر باز زدند و تسلیم دشمن شدند، اما در نهایت توانستند به رهبری حضرت داوود(ع) درخشان ترین تمدن تاریخ را ایجاد کنند.

قاضی زاده هاشمی، دو راهی جلوه گری قدرت های جهانی و وعده های الهی را مسیری همیشگی در طول تاریخ در پیش چشمان مدعیان راه حق دانست و ابراز کرد: امروز هم ما در برابر این دو راهی قرار گرفته ایم و باید از میان پافشاری و اعتقاد به وعده های الهی و ایستادگی در برابر ظالمان یا تسلیم در برابر مستکبران جهان یکی را انتخاب کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس، ولایتمداری، تحمل سختی های راه، قناعت در مال دنیا حتی در بهره برداری های حلال و اعتماد به نفس در برابر دشمنان ‏خدا و اتکا به وعده های الهی را امتحانات بزرگ خداوند برای اهل حق و از صفات افراد پیروز در برابر استکبار دانست و افزود: انقلاب اسلامی همه این موارد را در بر دارد و پیروان انقلاب برای پیروزی نهایی باید بتوانند همه این مراحل را به سلامت پشت سر بگذارند.

شهدای حادثه تروریستی مجلس با روشنی خون خود تیر خلاص بر پیکره داعش شلیک کردند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به طرح گسترده نیروهای تکفیری صهیونیستی برای ایجاد یک غائله بزرگ در کشور، اظهار کرد: اعضای گروهک داعش سال گذشته قصد داشتند با کشاندن حادثه تروریستی به صحن علنی مجلس و ایجاد درگیری در بیرون مجلس از طریق جلیقه های انتحاری متعدد یک غائله بزرگ در کشور ایجاد کنند، که موفق به اجرای نقشه خود نشدند.

وی اضافه کرد: حرکت گروهک تکفیری داعش در این حادثه کاملا کور و از عمق وجود ناشی از دشمنی آمیخته با حقد و کینه نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و با به شهادت رساندن مردم عادی و اصرار بر به قتل رساندن همه زخمی ها، عمق کینه و دشمنی خود به انقلاب اسلامی و همه آحاد جامعه مردم ایران را نشان دادند و ثابت کردند دشمنی آنها به قشر خاصی تعلق ندارد.

دشمنان ملت ایران لشکری از جاهلیت با تمسک به قومیت و مذاهب انحرافی هستند

قاضی زاده هاشمی، دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران را لشگری از جاهلان با تمسک از قومیت و مذاهب انحرافی دانست و بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی اسرائیل، آل سعود و سایر هم‌پیمانان غربی و عربی، باقی‌مانده های حزب بعث عراق و وهابی متعصب جاهل را در زندان ابو غریب آموزش داده و آنها را به مفتی های صاحب فتوا تبدیل کرد تا با انجام عملیات‌های کور و انتحاری علیه نظام و ملت ایران به خاطر ایستادگی در برابر نظام سلطه و جبهه استکبار در غرب آسیا انتقام بگیرند.

وی آرامش و نعمت کم نظیر امنیت امروز کشور را مرهون وجود نعمت ولایت و جان‌فشانی‌ شهدای مدافع حرم دانست و افزود: متأسفانه عده‌ی قلیلی از جاهلان، قبل از وقوع حادثه تروریستی مجلس، حقیقت و لزوم حضور ایران در منطقه را درک نکرده و نمی توانستند باور کنند که غائله ها و جنایات تکفیری ها در عراق و سوریه با مردم و کشور ایران هم ارتباط دارد و مدام صحبت‌های غربی‌ها و صهیونیست‌ها را تکرار و انتقاد می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران در عراق، لبنان و سوریه به دنبال چیست.؟

نماینده مردم مشهد، با بیان اینکه شهادت این حادثه تروریستی، تیر خلاص بر پیکره گروهک داعش بود، خاطرنشان کرد: خون شهدای عملیات تروریستی مجلس، حقیقت و لزوم حضور ایران در منطقه را ثابت کرد و با روشنگری تیر خلاصی را بر پیکره داعش وارد کرد، و عزم عمومی برای نابودی داعش کلید خورد و در کمتر از پنج ماه سوریه آزاد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.