۲۳:۵۰ - یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تفکر تعلق به قدرت های استکباری هیچ نفعی برای ملت ها ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عدم تعلق به غیر خدا در زمان جنگ تحمیلی را عامل پیروزی ایران دانست و گفت: امروز بعد از تجربه برجام همه می دانند که تفکر تعلق به قدرت های استکباری هیچ نفعی برای ملت ها ندارد.

به گزارش شاهین پرس؛ محمد حسین صفار هرندی، عصر امروز در اختتامیه شانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه مالک اشتر شاهین شهر، با اشاره به سرمایه گذاری هنگفت آمریکا برای تسلط بر خاورمیانه و عدم توفیق آن ها در رسیدن به اهداف مورد نظر، اظهار کرد: امروز آمریکایی ها پول جنگیدن در سوریه و سایر مناطق را از عربستان سعودی، امارات و سایر کشورهای مرتجع منطقه می گیرند و اگر پولی در کار نباشد دیگر نمی ایستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه تعلق داشتن به استکبار جهانی ثروت و قدرت برای کشورها به بار نمی آورد، افزود: وزیر خارجه آمریکا در زمان کلینتون تعبیر تحقیرآمیزی را درباره کسانی که خیال می کردند عربستان سعودی توان جنگیدن با ایران را دارد به کار برد و تحلیل او از نتیجه جنگ ایران و عربستان، نابودی عربستان در همان ساعات ابتدایی نبرد بود.

وی با اشاره به برخی از نظرات اشتباه افراد درباره منافع سازش با استکبار جهانی، تصریح کرد: امروز دیگر همان سینه چاکان سابق برجام هم هیچ اعتقادی به اینکه برجام نفعی برای کشور داشته است، ندارند و این یک تجربه برای دولت مردان ایران است که دیگر فریب آمریکایی ها را نخورند.

مشاور ارشد فرمانده کل سپاه، لیست بلند بالای تحریم های آمریکا و اروپا علیه ایران پس از برجام را مؤید بد عهد بودن طرف های مقابل ایران در برجام و عدم توفیق دولت در بهره گیری از برجام دانست و گفت: امروز ناکارآمدی این تفکر که تعلق به آمریکا حلال مشکلات است، بر همه واضح و روشن شده است.

صفار هرندی، با اشاره به تعلق نداشتن رزمندگان اسلام و مسئولان امر به قدرت های استکباری در دوران دفاع مقدس، افزود: رزمندگان، شهدا و جانبازان در جنگ تحمیلی با کندن لباس تعلق به دنیا، توانستند لباس عزت در دنیا و روسپیدی در آخرت را بر تن کنند و امنیت پایدار تضمین شده و عزت و اقتدار امروز ایران هم مدیون همان جانفشانی ها و اخلاص ها است.

وی نام آوری را در تعلق نداشتن به غیر خدا بیان کرد و گفت: تعلق نداشتن به شیطان و غیر خدا حتی در همین دنیا هم آبادانی، عزت و افتخار را برای ملت ها به دنبال خواهد داشت و ما این تجربه را در جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی و بعد از آن به دست آورده و مشاهده کردیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به نحوه مدیریت صحیح و پیشرفت علمی، تکنولوژیکی و کار جهادی در عرصه صنعت دفاعی کشور، اظهار کرد: اگر همین تجربه ای که در صنایع دفاعی و پیشرفت های علمی داشته ایم را بتوانیم به سایر بخش ها نیز منتقل کنیم، قطعاً در زمینه های دیگر هم موفق تر عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.