۱۴:۲۷ - سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: دو سارق حرفه ای منازل شاهین شهر به همراه دو میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسرقه در دام پلیس انتظامی شهرستان گرفتار شدند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ رجبعلی مختاری، از دستگیری دو سارق حرفه ای منازل و کشف مقدار دو میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسرقه خبر داد و اظهار کرد:  در پی گزارش وقوع چندین مورد سرقت از منازل شاهین شهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، اضافه کرد: ماموران آگاهی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند دو سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی اولیه دستگیر شده به سرقت اموال منازل شهروندان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار دو میلیارد و 500 میلیون ریال انواع اموال مسرقه شامل مقادیری طلا، تلویزیون LED، لپ تاپ و دیگر اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، از تحویل کلیه اموال مسروقه به مالباختگان و معرفی سارقان به مراجع قضایی خبر داد و به منظور پیشگیری از سرقت منزل به کلیه شهروندان به خصوص ساکنان منازل ویلایی توصیه کرد: شهروندان ضمن نصب آیفون های تصویری حافظه دار کلیه راه های نفوذ به منازل خود را با نصب حفاظ استاندارد ایمن سازی کنند و از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهرات مازاد بر نیاز در منزل خودداری و آن ها را صندوق امانات بانک ها بسپارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.