۱۸:۳۶ - شنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۷

مسئول اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه:

بازدید 1100 شاهین شهری از مناطق عملیاتی جنوب غرب

مسئول اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه، از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب غرب خبر داد و گفت: 1100 نفر از جوانان شاهین شهر از 25 اسفند لغایت 9 فروردین در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید می کنند.

به گزارش شاهین پرس؛ عبدالحسین رحیمی، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب غرب خبر داد و افزود: اعزام کاروان ها از 25 اسفندماه آغاز و تا نهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول اردویی،گردشگری و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه، هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب یا اهداف و آرمانهای شهدا بیان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای نهادینه کردن روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی را فراهم می کند چراکه شهدا از تمام هستی خود گذشتند و برای ملت ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و امروز وظیفه داریم جوانان و نوجوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: با بیان اینکه بیش از یک هزارو 100 نفر از علاقمندان با 26 دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور از 25 اسفند تا 9 فروردین از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید می کنند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است که نشان دهنده شور و علاقه مردم به خصوص جوانان به شهدا است.

رحیمی، از افزوده شدن یادمان شرهانی،دشت عباس،یادمان شهید باقری و دهلران به مناطق مورد بازدید خبر داد و با بیان اینکه در هر اتوبوس یک راوی اعزام می شود اضافه کرد: زائران راهیان نور در مدت چهار روز با روایتگری راویان دفاع مقدس از مناطق عملیانی اروند رود، شلمچه، طلائیه،دهلاویه، دشت عباس، دهلران، شرهانی و یادمان شهید باقری بازدید کرده و با رشادت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.