۱۵:۲۲ - چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۷

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر:

آمادگی ستاد اسکان نوروزی مسافران فرهنگی شاهین شهر با 230 کلاس

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر، گفت: ستاد اسکان نوروزی مسافران فرهنگی شاهین شهر با 230 کلاس مجهز، آمادگی پذیرش روزانه هزار مسافر را دارد.

به گزارش شاهین پرس؛ همزمان با فرا رسیدن سال جدید و شروع سفرهای نوروزی ستاد مرکزی اسکان مسافران فرهنگی شاهین شهر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

محمد اسماعیل زاده، در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و با اشاره به آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی مسافران فرهنگی شاهین شهر از 26 اسفند با اسکان 104 مسافر اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران فرهنگی امسال 30 آموزشگاه با دویست و 30 كلاس برای اسکان فرهنگیان و خانواده‌های درجه‌ یک آنان، کارکنان لشکری و کشوری و مشاغل آزاد آماده شده است.

مدیر آموزش‌ و پرورش شاهین شهر، با اشاره به افزایش 15 درصدی کلاس های درجه «الف»، خاطرنشان کرد: امسال 86 كلاس درجه «یک» و 150 كلاس درجه »دو« با امکاناتی از قبیل فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، تشك، پتو و بالش آمادگی پذیرش و اسکان روزانه هزار مسافر و در مواقع اضطرای تا هزارو 200 نفر مسافر نوروزی را دارد.

وی تکریم ارباب‌رجوع و پاسخ‌گویی مناسب به مسافران را از اهداف برپایی این ستاد دانست و اضافه کرد: هزینه اقامت هر شب در کلاس‌های گروه «الف» برای فرهنگیان 24 هزار و 500 تومان، کارکنان لشگری و کشوری 46 هزار و مشاغل آزاد 72 هزار و 500 تومان است، همچنین هزینه اقامت هر شب مسافران در کلاس‌های گروه «ب» برای فرهنگیان 18 هزار، کارکنان لشگری و کشوری 39 هزار و مشاغل آزاد 56 هزار تومان محاسبه‌شده است.

اسماعیل زاده با اشاره به حضور مستمر واحد بازرسی و نظارت ستاد در سطح مدارس اسکان مسافران، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز سال 96 حدود 10 هزار مسافر در مدارس شاهین شهر پذیرش و اسکان یافتند که امسال پیش بینی می شود این رقم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.