۱۴:۱۷ - چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر:

مدل تربیتی آموزش و پرورش تک بعدی نیست /تجلیل از 195 دانش‌آموز برگزیده علمی شاهین‌شهر

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، در چهارمین جشن تجلیل از ستارگان و 195 دانش‌آموز برگزیده علمی پسر و دختر شاهین‌شهر، گفت: آموزش و پرورش به دنبال تربیت تک بعدی دانش آموزان نیست.

به گزارش شاهین پرس؛ محمد اسماعیل‌زاده، در چهارمین مراسم جشن ستارگان شاهین شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی آرامش و امنیت را برای امروز ما تامین کردند، آنها به جای اینکه خودخواه باشند، دیگر خواه بودند و علاوه بر نفس خود، از نفس خود هم گذشتند و ستارگان درخشان تاریخ امروز و فردای کشورمان شدند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، اضافه کرد: وظیفه داریم ستارگان پرفروغ انقلاب اسلامی را که بهترین و همه هستی خود را برای راحتی و آرامش کشور ما ایثار کردند تا امروز به راحتی به فعالیت های خود بپردازیم در همه مراسم و مجالس خود آنها یاد کرده و ادای احترام کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه هر کشوری مرهون پیشرفت های علمی آن کشور است، خاطرنشان کرد: وجود پیشینه قوی تاریخی که گواه استعداد و نبوغ ایرانیان است و با تلاش و پشتکار و توانمندی های علمی جوانان کشورمان موجب شده است که امروز و در عصر پیچیدگی فناوری، کشورمان در دنیا حرف اول را بزند.

اسماعیل زاده، تجلیل از دانش آموزان نخبه و برترین های علمی را تجلیل و تکریم از مقام علمی دانست و با بیان اینکه برگزاری هرچه بهتر و بیشتر چنین برنامه هایی بیانگر حرکت در مسیر صحیح است، افزود: چهارمین جشن ستارگان به منظور تجلیل از 195 دانش آموز دختر و پسر برگزیده علمی است که شامل برگزیدگان جشنواره های خوارزمی، برترین های مسابقات آزمایشگاهی، علمی مهارتی، سازه های ماکارونی، رتبه های برتر جشنواره استانی پرواز، برگزیدگان آزمون سراسری سال گذشته و دارندگان معدل های برتر دبیرستان های شهرستان هستند.

وی از تجلیل 9 مادر و همسر شهید فرهنگی و 24 مدیر پرتلاش شاهین شهر در این مراسم خبر داد و با بیان اینکه جامعه امروز ما به روحیه خیرخواهی و صلح اندیشی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: یک جامعه زمانی رشد و پیشرفت خواهد داشت که همه به عقاید و افکار یکدیگر احترام گذاشته و همکاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش شاهین‌شهر، با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال تربیت تک بعدی دانش آموزان نیست، ادامه داد: مدل تربیتی آموزش و پرورش تربیت در بعد اخلاقی، علمی، اعتقادی، مهارت آموزی، زیبایی شناختی و عاطفی دانش آموزان است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.