۱۵:۰۰ - سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

نمایشگاه عکس مشترک در نگارخانه آفتاب شاهین شهر برپا شد

نگارخانه آفتاب شهرداری شاهین شهر در آستانه فرا رسیدن فصل بهار میزبان نمایشگاه عکس طبیعت و جاذبه های دیدنی از دو عکاس جوان شاهین شهری بود.

به گزارش شاهین پرس؛ حسین زنبوری و فربد کامیاب دو عکاس جوان شاهین شهری در آستانه فرارسیدن فصل بهار، نمایشگاه مشترک عکس طبیعت، معماری و زلزله را در نگارخانه آفتاب شاهین شهر برپا کردند.

حسین زنبوری عکاس با تجربه شاهین شهری هدف از برپایی این نمایشگاه را نمایش و معرفی بخشی از جاذبه های دیدنی و بناهای تاریخی کشور به هموطنان عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با 40 اثر با موضوعات طبیعت، معماری و بناهای تاریخی و زلزله است که 10 درصد عواید حاصل از فروش آنها به موسسه خیریه محک اختصاص دارد.

وی که علاقه زیادی به عکاسی از طبیعت دارد، انتخاب سوژه و زاویه دید عکاس را مهمترین ویژگی عکس خوب مطرح کرد و افزود: برای عکاسی حرفه ای تجربه، انتخاب سوژه، کادر بندی، زاویه دید عکاس به همراه دوربین مناسب مهمترین اصل است.

وی ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی، شهردار و اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه که در برپایی این نمایشگاه همکاری کردند، گفت: کشور ایران یکی از منحصر به فردترین کشورها است که با وجود تنوع زیستی و آب و هوایی دارای مناطق طبیعی بکر و زیبای زیادی است به همین دلیل تلاش می کند با عکاسی از این مناطق بکر، جاذبه های دیدنی کمتر دیده شده را به هموطنان طبیعت دوست معرفی کند.

فربد کامیاب عکاس طبیعت که حدود چهار سال بطور حرفه ای فعالیت می کند و تلفیقی از طبیعت و احساس در آثار او دیده می شود معتقد است که عکس باید بگونه ای باشد که احساس مخاطب با تماشای عکس برانگیخته شود.

کامیاب در غرفه ای جداگانه تصایری از زلزله ویرانگر کرمانشاه را نیز به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.