۱۵:۰۹ - یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

در آیین افتتاح مدرسه خیرساز مطرح شد؛

احداث 26 درصد مدارس شاهین شهر توسط خیرین مدرسه ساز / مدرسه سازی یکی از جلوه های زیبای تربیتی است

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر از رشد شش درصدی دانش آموزان در این شهر خبر داد و گفت: 26 درصد از 180 آموزشگاه دولتی و غیر دولتی این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز احداث می شود.

به گزارش شاهین پرس؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، پیش از ظهر امروز، در آیین افتتاح مدرسه خیّر ساز زنده یاد اسماعیل یاری زاده، با اشاره به رشد جمعیت شهر شاهین شهر، اظهار کرد: نیاز به فضای آموزشی بیشتر یکی از ضروریات و دغدغه های امروز شهرستان بدلیل مهاجر پذیر بودن شهر شاهین شهر است.

علیرضا بصیری، از فعالیت های ارزنده خیرین مدرسه ساز قدردانی کرد و افزود: همکاری خیرین مدرسه ساز در تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی نقشی مهمی می توانند داشته باشند تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

مدرسه سازی یکی از جلوه های زیبای تربیتی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در این مراسم مدرسه سازی را کاری نیک و بزرگ و مصداق خیر کثیر برشمرد و با بیان اینکه ثروت و مکنت اهلیت می خواهد، اظهار کرد: مدرسه سازی یکی از جلوه های زیبای تربیتی است که خیران مدرسه ساز با انجام این کار آموزش و پرورش را در تعلیم و تربیت اسلامی دانش اموزان یاری می دهند.

محمدجواد احمدی، ضمن توصیه به دانش آموزان در تلاش برای حفظ و نگهداری از مدرسه، خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز فقط مدرسه نمی سازند بلکه سرمشق دانش آموزان مدرسه می شوند و در آینده شاهد خواهیم بود که همین دانش آموزان از خیران بزرگ کشور خواهند بود.

47 باب مدرسه در شهرستان شاهین شهر توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است

مدیر آموزش و پرورش بخش مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه مدرسه خیر ساز زنده یاد اسماعیل یاری زاده با زحمات فرزند(دختر) مرحوم پس از شش سال امروز به بهره برداری می رسد اظهار کرد: 26 درصد از 180 آموزشگاه دولتی و غیر دولتی این شهرستان یعنی 47 مدرسه توسط خیران مدرسه ساز احداث شده است.

محمد اسماعیل زاده از رشد شش درصدی دانش آموزان در شاهین شهر خبر داد و گفت: سال گذشته یک هزارو 700 نفر به جمعیت دانش آموزان این شهر اضافه شده است این در حالی است که از شروع سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از 400 نفر دیگر برای ثبت نام در مدارس شاهین شهر مراجعه کرده اند.

30 درصد خیران مدرسه ساز استان اصفهان از بانوان هستند

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ‌ساز استان اصفهان، در این مراسم ضمن قدر دانی از تلاش های صبورانه و با انگیزه بانوی خیر در احداث این مدرسه، به قدمت حدود 20 ساله این مجمع در کشور اشاره کرد و گفت: بانوان همواره با وجود حس عاطفی خود در انجام کارهای خیر، سهم بزرگی داشته اند بطوریکه 30 درصد خیران مدرسه ساز استان اصفهان از بانوان هستند.

زهره میردامادیان با بیان اینکه قدم‌های مثبت خیرین مدرسه ساز استان، اصفهان را در جایگاه سوم کشور قرار داده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از هزار خیر مدرسه ساز در استان اصفهان در زمینه احداث و مقاوم سازی مدارس فعالیت می کنند.

وی به ثبت فرهنگ مدرسه سازی به عنوان یک میراث فرهنگی ناملموس استان اصفهان اشاره کرد و با بیان اینکه خیران مدرسه ساز در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی نقش عمده ای ایفا کرده و بار بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش را بر می‌دارند، تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه پایدار و عدالت آموزشی با کیفیت و مطلوب همراهی خیران مدرسه ساز ضروری است تا زمینه های رشد و شکوفایی استعداد فرزندان کشور فراهم شود.

مدرسه خیر ساز زنده یاد اسماعیل یاری زاده با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ‌ساز استان اصفهان، معاون اداره کل نوسازی مدارس استان، کارشناسان آموزش و پرورش استان و شهرستان و خیرّان مدرسه ساز  صبح امروز در محله گلدیس شاهین شهر به بهره برداری رسید.

عملیات احداث مدرسه شش کلاسه زنده یاد یاری زاده در دو هزار و 500 متر زمین و 750 مترمربع زیر بنا از سال 1390 توسط فرزند مرحوم یاری زاده آغاز شده بود که پس از شش سال با مجموع شش میلیارد ریال اعتبار صبح امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.