شاهین پرس

لزوم رعایت عدالت اجتماعی در خدمت رسانی به مردم نقاط مختلف کشور/ مردم اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند

کدخبر: 78653
۴ اسفند ۱۳۹۶ در ساعت ۳:۰۹ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شهر گرگاب، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر، با اشاره به ضعف مدیریتی در اقتصاد، اظهار کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اجرای اقتصاد مقاومتی را از مردم می خواهند، اگر مردم اصرار و پافشاری بر روی اقتصاد مقاومتی نداشته باشند، قطعاً برخی از مسئولان هم به آن عمل نخواهند کرد.

حجت الاسلام سید مصطفی عاملی، با بیان اینکه دشمن همواره از جریانات و حوداث تضعیف کننده کشور و انقلاب اسلامی حمایت می کند، ‏افزود: حوادث خیابان پاسداران تهران و جریان پدیدآورنده آن از جمله این موارد هستند، باید از ظرفیت جوانان و نیروی آن ها برای اعتلای اسلام و انقلاب بهره بگیریم و اجازه ندهیم تا دشمنان با رسانه ها و تهاجم فرهنگی، آن ها را از مسیر صحیح منحرف کنند.

وی ترویج بی بند و باری، قانون گریزی و شاخص های زندگی غربی در جامعه را نقشه مهم استکبار برای مبارزه با انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر گونه کوتاهی در این زمینه ها ضربات سنگینی را بر جامعه و کشور وارد خواهد کرد.

امام جمعه شهر گرگاب، با توصیه به مسئولان کشور و شهر به ایجاد رفاه برای مردم محروم و رفع معضلات شهر، اظهار کرد: مسئولان باید به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشند، امروز پمپ بنزین و مشکل فاضلاب گرگاب از مواردی است که باید به آن ها رسیدگی شود.

حجت الاسلام عاملی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت عدالت اجتماعی، ‏تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیار خوبی در خدمات رسانی به محرومین و روستاها و مناطق دورافتاده صورت گرفته است، اما این مقدار کافی نیست و باید در خدمات رسانی عدالت هم برقرار شود.

وی بصیرت جوانان امروزی را نسبت به جوانان سال های اولیه پیروی انقلاب اسلامی بالاتر دانست و ابراز کرد: در آشوب های اخیر کشور این واقعیت به همه ثابت شد و همه دیدند که چگونه جوانان انقلابی و غیور کشور در برابر عده اندک آشوبگران و فریب خوردگان ایستادند.

امام جمعه شهر گرگاب، با بیان اینکه عده ای از آشوبگران به نام صوفیگری در خیابان پاسداران تهران سبب مشکلاتی شدند، افزود: البته باید هویت و پشت پرده اغتشاشگران به صورت دقیق مشخص شود، اما به نظر می رسد استکبار جهانی از این طریق قصد ایجاد تفرقه در میان مردم و گروه ها را دارد و هر روز با یک بهانه و دستاویز اقدام به این کارها می کند.

انتهای پیام/