۲۱:۴۹ - سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

همزمان با ایام فاطمیه؛

تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر وزوان برگزار می شود

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در شهر وزوان تشییع می شود، مراسم بزرگداشت سرداران و بیش از 700 شهید شهرستان شاهین شهر و میمه نیز به میزبانی پیکر شهید گمنام برگزار می شود.

به گزارش شاهین پرس؛ شهدا بوی آسمان دارند بویژه اگر گمنام باشند، آنان گمنامی را از مادرشان حضرت زهرا (س) آن یاس بی نشان، به ارث برده اند.

مسئول ستاد برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام در شهر وزوان در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، ضمن تسلیت ایام فاطمیه از برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام در شهر وزوان خبر داد و افزود: به مناسبت ایام سوگواری شهادت جانسوز دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مراسم تشییع پیکر مطهر و گلگون کفن شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر شهیدپرور وزوان برگزار می شود.

مهدی روستا با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 15 روز پنجشنبه سوم اسفند با حضور هیئات مذهبی و دستجات عزاداری از مقبره شهدای گمنام شهر وزوان به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

 

مهمان داریم چه مهمانی!

همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم بزرگداشت سرداران و بیش از 700 شهید شهرستان شاهین شهر و میمه به میزبانی پیکر پاک و مقدس شهید گمنام، در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار می شود.

این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا و سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی روز جمعه چهارم اسفند ساعت 18 همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.