۱۶:۰۰ - سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد؛

بهره برداری از پنج دستگاه اتوبوس و کلنگ زنی دو طرح عمرانی در شاهین شهر

آیین بهره برداری از پنج دستگاه اتوبوس جدید و عملیات احداث دو طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و یکصد میلیون ریال با حضور جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس؛ شهردار شاهین شهر در آیین بهره برداری از پنج دستگاه اتوبوس جدید و دو پروژه عمرانی، توسعه بخش حمل و نقل شهری را یکی از دغدغه های شهرداری عنوان کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل شهری با 70 درصد فرسودگی نیازمند نوسازی و توسعه است که به همین منظور پنج دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل صرفه جویی در هزینه ها خریداری و امروز به ناوگان سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر اضافه می شود.

عیسی بهمنی، شبکه فاضلاب شهری را از نیازهای اصلی شهروندان ساکن در محله امام حسین(ع) این شهر بیان کرد و افزود: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب از تعهدات شهرداری نیست ولی به منظور توسعه خدمات شهری به شهروندان محله امام حسین(ع) شاهین شهر با شش میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اولیه عملیات احداث شبکه فاضلاب به طول سه هزارو 700 متر در این محله را انجام می دهد.

وی به ضرورت ایمن سازی قنوات شهر اشاره کرد و افزود: قنات خیابان شهید صیاد شیرازی شاهین شهر بدلیل خشک بودن احتمال خطر ریزش به دنبال دارد که شهرداری عملیات مرمت و ایمن سازی این قنات به طول یک هزار متر را با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بر عهده گرفته است.

آیین بهره برداری از پنج دستگاه اتوبوس جدید و عملیات احداث دو طرح عمرانی شهرداری شاهین شهر در مجموع با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و یکصد میلیون ریال به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نماینده شاهین شهر و میمه، فرماندار شهرستان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.