۱۴:۳۸ - یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار:

مبارزه با فقر و فساد و تبعیض دشمنان انقلاب را مأیوس می کند/ نهی از منکر مسئولان، حق مردم است

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار، با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، با دعوت مردم به نهی از منکر مسئولان برای مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، اظهار کرد: با انجام این اصلاحات، دشمنان انقلاب مأیوس خواهند شد.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، در مراسم راهپیمایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به جوسازی های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی در ماهواره و شبکه های مجازی برای عدم حضور مردم در مراسم جشن انقلاب، اظهار کرد: منافقان و دشمنان کجا هستند که حضور پرشور مردم را مشاهده کنند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ ایران بی نظیر است، گفت: قراردادهای ننگین زیادی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حاکمان ایران امضاء شده است که تاریخ گواهی به آن ها می دهد، اما در جمهوری اسلامی حتی یک وجب از خاک کشور و تمامیت ارضی هم به دست بیگانگان نیفتاد.

وی جدایی بحرین به عنوان استان شیعه و نفت خیز ایران در زمان محمدرضا پهلوی به دست انگلیسی ها را سند خیانت رژیم پهلوی دانست و افزود: طرفداران حکومت پهلوی چگونه می خواهند این ننگ ها را پاسخ دهند، آن ها باید در محکمه تاریخ و به ملت شریف ایران پاسخگو باشند.

حاجی، با اشاره به گسترش تشیع در دنیا و الگو شدن جمهوری اسلامی برای ملت های آزادی خواه جهان برای رهایی از چنگال ستمگران، تصریح کرد: دستاوردهای علمی و فناوری و نظامی انقلاب اسلامی جهانیان را شگفت زده کرده است و خودکفایی در بسیاری از عرصه ها رقم خورده است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار‏، تفکر و عمل انقلابی را عامل اصلی پیشرفت های کشور دانست و ابراز کرد: مسئولان باید به اصول قانون اساسی کشور که بر اساس شرع مقدس اسلام تنظیم شده است عمل کنند، در قانون اساسی اشتغال به عنوان حق مردم بیان شده است و دولت وظیفه دارد برای همه مردم کشور اشتغال ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بیمه، مسکن و بهداشت و درمان حق همه افراد جامعه است، افزود: نظام اداری سالم نیز از مهمترین حقوق مردم ایران است که در قانون به آن تصریح شده است.

حاجی، ایران را کشوری غنی از لحاظ منابع خدادای و طبیعی معرفی کرد و گفت: ایران یک صدم جمهعیت دنیا را دارد، اما خداوند هفت صدم منابع دنیا را در اختیار ما قرار داده است، لازم است تا روحیه جهادی و تفکر انقلابی در میان مسئولان برای مدیریت صحیح منابع کشور وجود داشته باشد، تنها از این طریق می توان فقر و محرومیت را ریشه کن کرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار‏، با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) درباره اثرات سوء خوی کاخ نشینی مسئولان، گفت: مبارزه با فقر و تجمل گرایی وظیفه همه مسئولان و مردم است، مردم بر اساس قانون امر به معروف و نهی از منکر، می توانند در این زمینه به مسئولان تذکر بدهند و نهی از منکر کنند.

وی با بیان اینکه اصل 49 قانون اساسی درباره بررسی اموال مسئولان است، اظهار کرد: باید این اصل مترقی قانون اساسی احیا شود، باید محل کسب درآمدهای کلان برخی مسئولان از آن ها سؤال شود و ثروت های مدیران بررسی شود.

حاجی، با اشاره به بند نهم اصل سوم قانون اساسی مبنی بر رفع هرگونه تبعیض، ابراز کرد: مردم به شدت از تبعیض ناراحت هستند، سه پایه شوم فقر، فساد و تبعیض هستند که عمده مشکلات کشور به همین ها مربوط می شود، عوامل انحطاط هر جامعه هم همین سه عنصر هستند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار‏، راه رسیدن به امنیت پایدار، عزت و اقتدار و معیشت مطلوب را در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض دانست و بیان کرد: همه مسئولان باید با هرگونه فساد مقابله کنند و تنها با همین اصلاح، دشمنان برای همیشه ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.