۲۱:۳۶ - شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهین شهر و میمه؛

پیروزی انقلاب اسلامی رهایی از ظلمت طاغوت بود/ نفوذ حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهین شهر و میمه، در طلیعه چهلمین سال فجر پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن هشدار برای نفوذ دشمن، آحاد مردم با بصیرت و انقلابی را برای شرکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهین شهر و میمه با صدور بیانیه ای ضمن تبریک سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد مردم با بصیرت و انقلابی دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری خلق کرده و دشمنان ایران اسلامی را مایوس و ناامید کنند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

«امام خمینی(رحمه الله علیه)از شر رضاخان و محمدرضا راحت شدیم، لکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت.

امام خامنه ای(مد ظله العالی)یکی از فرهنگ های غلطی که از گذشته در جامعه شکل گرفته نگاه نیازمندانه به غرب و بزرگ دیدن آن و کوچک دیدن خود به خصوص در مسائل علمی است، روحیه خودباوری باید در میان کودکان و جوانان گسترش یابد.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز در آستانه 39 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی سجده شکر به جای می آوریم و به خود می بالیم که رهبری ملت در دست فقیهی جامع الشرایط، مدیر و مدبری شجاع، آگاه و زمان شناس، متقی و ساده زیست قرار دارد تا هرگاه مسئولان و مردم در این دنیای پر از ظلم و جهل و فساد، گرفتار تاریکی ها شدند، دلسوزانه و مشفقانه و مانند پدری حکیم و با درایت، آن ها را به روشنایی و نور رهنمون کند و نجات بخشد.

هدف اصلی انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های قرآن کریم، رهایی مردم از ظلمات و هدایت آنان به نور است، برای رهایی از تاریکی و ظلم راهی جز ساقط کردن حکومت شیاطین و طواغیت وجود ندارد و راهنمایی بشر به روشنایی و معنویت نیز بدون استقرار حکومت الهی امکان پذیر نخواهد بود.

شیعه همواره در طول تاریخ ناملایمات و سختی ها را به امید رسیدن به حکومت عدل جهانی حضرت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحمل کرده و هر جایی که نیاز بوده برای حفظ دین و اعتقاد خود به تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) هستی خود را فدا کرده است. اما استقرار حکومت جهانی ولی عصر(عج) به زمینه ها و مقدمات و یارانی نیاز دارد که جز با تمرین کردن، نظم، انتظار حقیقی و قدرت لازم ایجاد نمی شود و ملت مسلمان و غیور ایران برای تحقق این شرایط، بهترین راه که همان اتحاد و همدلی تحت رهبری ولی فقیه برای ساقط کردن رژیم دین ستیز و سرسپرده پهلوی است را انتخاب کردند و برای تشکیل حکومت الهی شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

39 سال پیش آرزوی بزرگ همه مراجع و مردم شیعه در طول تاریخ برای حاکمیت اسلام در جامعه تحقق یافت و البته شیاطین و در رأس آن ها شیطان بزرگ یعنی آمریکای جهانخوار از همان ابتدا کمر همت به نابودی آن بستند و از هر راهی برای مقابله با آن وارد شدند.

نفوذ در ابعاد سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی یکی از مهمترین حربه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی است و تا امروز نمونه هایی برای نفوذ دشمن در هر کدام از این ابعاد وجود دارد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب خطرناک ترین آن ها نفوذ فرهنگی است.

نفوذ فرهنگی زمینه را برای بقیه انواع نفوذ مهیا می کند و ضربه را از درون بر پیکره وارد می سازد، وقتی دشمن باورهای مردم را به نفع خود تغییر دهد، دیگر مانعی بر سر راه خود ندارد و به دست همان مردم می تواند بر مقدرات آن ها مسلط شود و ملت به نوکران بی جیره و مواجب استکبار تبدیل خواهند شد.

خودباختگی فرهنگی جاسوس پرور است و نفوذ امنیتی را به دنبال دارد، وقتی مردم غربگرا شوند آن وقت افراد سرسپرده را می پسندند و آن ها را برای مناصب سیاسی کشور انتخاب می کنند و این به معنای نفوذ سیاسی است و وقتی لیبرال ها و غربگراها بر سر کار بیایند، با همکاری یکدیگر در مجلس و قوه مجریه قوانینی را تصویب و اجرا می کنند که وابسته شدن اقتصاد کشور به غرب را در پی داشته باشد و این همان نفوذ اقتصادی است.

امروز تبلور نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن در القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی به مردم است و البته در این میان معیشت مردم مستمسک شیاطین قرار گرفته است، رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن به دنبال ضعف ها و سوراخ ها می گردد تا از طریق آن ها وارد شود. خلأ اقتصاد لیبرال سرمایه داری و اشرافیگری برخی مسئولان، سوراخی است که امروز هدف دشمنان انقلاب است و راهی جز عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی برای پر کردن آن وجود ندارد.

از طرفی دشمن می داند که برای گمراه کردن توده ها باید آن ها را از اطراف انسان های الهی و آگاه دور کند و به همین منظور ولایت فقیه را نشانه گرفته است، همه تبلیغات امروز شیاطین در تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری برای آنست که مردم را از نور به سوی ظلمات براند.

در میان همه اشکال حکومت، حاکمیت در قالب جمهوری و با محتوای اسلامی بهترین شکل اداره جامعه است و این همان مردم سالاری دینی است که قاطبه ملت ایران آزادانه و مجاهدانه آن را انتخاب کرده اند، رهبری در جمهوری اسلامی بر عهده ولی فقیه است که مانع بزرگی بر سر راه هر نوع دیکتاتوری است. ولی فقیه نیز ولایتش را از ائمه طاهرین(ع) و بر اساس حکم قرآن و روایات متقن شیعه اخذ کرده است. همچنین بی شک بهترین فرد برای رهبری و ولایت فقیه در جامعه امروز ما حضرت آیت الله الامام سید علی خامنه ای( دامت برکاته) هستند و دوست و دشمن بارها به این حقیقت اعتراف کرده اند.

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهین شهر و میمه برای وقوع انقلاب اقتصادی در کشور و مطالبه عمومی از مسئولان برای جامه عمل پوشاندن به سیاست های اقتصاد مقاومتی و خارج کردن اقتصاد از سیستم تک محصولی و رانتی تا به نتیجه رسیدن نهایی اعلام آمادگی کرده و همه توان خود را در این راه به کار خواهد گرفت.

انقلاب اسلامی هنوز در آغاز راه خود قرار دارد و برای پیشروی و تحقق همه اهداف خود نیازمند یاری امت همیشه در صحنه است، مشکلات و ضعف های مختلفی در کشور وجود دارد که باید با همدلی و اتحاد و در مسیر اطاعت از ولی فقیه، آن ها را حل کنیم.

عده ای انسان های پست پهلوی دختر پیامبر گرامی اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) را شکستند که بسیار برای ایشان و امیرالمؤمنین سخت بود، اما خالی کردن صحنه و یاری نکردن عده ای از مسلمانان سبب شکسته شدن دل آن حضرات(ع) شد، هوشیار باشیم که اگر امروز صحنه دفاع از انقلاب را خالی بگذاریم، قطعاً دل امام زمان(عج) را شکسته ایم.

به حول و قوه الهی امسال هم همه آحاد مردم غیور و انقلابی شاهین شهر و میمه همراه با مردم سراسر کشور قوی تر و شکوهمند تر از سال های گذشته در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن شرکت خواهند کرد و به تبلیغات سوء دشمنان که می خواهند خدمات عظیم انقلاب به بشریت را کوچک جلوه دهند اعتنایی نخواهند کرد تا حماسه و بصیرتی دیگر را برای جهانیان جلوه گر سازند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهین شهر و میمه»

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.