۱۳:۳۸ - پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

دو طرف بزرگراه آزادگان مسدود شد؛

نشت 20 تن گاز مایع بر اثر واژگونی تانکر حامل سوخت/ تصاویر

خروج 20 تن گاز مایع ال پی جی از یک دستگاه تانکر واژگون شده منجر به مسدود شده اتوبان آزادگان شد.

به گزارش شاهین پرس؛ معاون اطفاء و عملیات سازمان آتش نشانی شاهین شهر، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل گاز ال پی جی در محدوده شهرک شهید محمد منتظری اتوبان آزادگان و خروج 20 تن گاز مایع خبر داد.

مرتضی جهانگیری، در تشریح این حادثه بیان کرد: ساعت هشت و 45 دقیقه صبح امروز از سوی آتش نشانی اصفهان، واژگونی یک دستگاه خودرو حمل گاز مایع در آزادراه آزادگان، روبروی شهرک شهید منتظری، اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی نیروهای عملیاتی این سازمان را به همراه ۵ دستگاه اطفائیه سنگین به محل حادثه اعزام کرد.

سر آتش نشان و معاون اطفاء و عملیات آتش نشانی شاهین شهر، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که واژگونی این تانکر ۲۰ تنی حمل سوخت منجر به نشت و خروج 20 تن گاز مایع ال پی جی و مسدود شدن هر دو باند رفت و برگشت اتوبان آزادگان شده است.

وی افزود: نیروهای عملیاتی آتش نشانی اصفهان، پالایشگاه و شاهین شهر پس از بررسی صحنه حادثه و تعیین سناریوی عملیاتی،به سرعت وارد عمل شده و شروع به ایمن سازی محل کرده و همزمان با کنترل نشت سوخت اقدام به پاشش فوم بر روی خودرو کردند.

جهانگیری اضافه کرد: با اعزام تانکرهای جایگزین برای حمل سوخت، عملیات انتقال و تخلیه گاز از مخزن تانکر واژگون شده نیز با موفقیت به اتمام رسید و سپس با استفاده از جرثقیل خودرو به کفی انتقال داده شد

وی با بیان اینکه علت حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: پس از پاکسازی کامل مسیر توسط عوامل پلیس راهور، این عملیات نفس گیر بعد از حدود چهار ساعت با موفقیت به پایان رسید و مسیر آزادراه برای تردد خودرو ها باز شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.