۱۴:۲۰ - جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶

امام جمعه شهر گزبرخوار:

پیام رسان های خارجی اقتصاد و اخلاق و سیاست ما را ‏در اختیار خود می گیرند/ مسئولان با ولنگاری در این فضا مقابله کنند

امام جمعه شهر گز، با انتقاد از کم کاری شورای عالی فضای مجازی و ولنگاری در این حوزه، گفت: پیام رسان های خارجی از طریق اطلاعات و حریم خصوصی ما اقتصاد و اخلاق و سیاست ما را ‏در اختیار خود می گیرند و این همان جنگ نرم است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گزبرخوار، با اشاره به انواع توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی علیه این نظام و مردم، گفت: دشمنان برای خود نقشه می کشند، اما مردم همواره پشتیبان انقلاب و کشور هستند و هیچگاه استکبار جهانی نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را به زانو در بیاورد.

امام جمعه شهر گز، با بیان روایتی مبنی بر اینکه مردم و بندگان تدبیر می کنند و تقدیر در این عالم تحت قدرت لایزال الهی است، افزود: تا زمانی که خداوند نخواهد هیچ اتفاقی در این عالم رخ نمی دهد، بالاتر از حمایت مردم حمایت و خواست  و اراده الهی به دشمنان اجازه پیروزی به دشمنان انقلاب را نمی دهد.

وی با اشاره به حادثه غم انگیز نفتکش سانچی، ادامه داد: افرادی که از راه حلال و در راه خدمت به خانواده و خلق جان خود را از دست داده اند، قطعاً مقام شهید را خواهند داشت، اما هر چه زودتر باید علت این حادثه روشن شود و توضیحات صادقانه و  قانع کننده به خانواده های افراد و مردم ارائه شود تا دشمنان هم نتوانند سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه در اسفندماه سال 1390 شورای عالی فضای مجازی با دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، تصریح کرد: این شوا باید در امور کلان فضای مجازی کشور تصمیم سازی و تصمیم گیری کند، اما متأسفانه بعد از گذشت 6 سال هنوز نابسامانی های زیادی در این شورا وجود دارد.

وی با اشاره به گلایه های رهبر انقلاب در 10 موضوع اساسی فضای مجازی کشور، گفت: توسعه و سالم سازی ملی، توسعه فضای کسب و کار و استفاده بهینه از منابع در فضای مجازی از مهمترین این موضوعات هستند، امروز ما شاهد حجم بالای جرائم در فضای مجازی هستیم که در حوزه های اقتصادی و سیاسی و امنیتی و اخلاقی صورت می گیرند.

خطیب نماز جمعه شهر گزبرخوار، با انتقاد از ولنگاری فضای مجازی کشور و تحت نفوذ بودن این فضا از سوی پیام رسان های خارجی، افزود: سرور اینستاگرام در آمریکاست و آن ها می توانند به راحتی اطلاعات و حریم خصوصی ما در اختیار داشته باشند و از این طریق اقتصاد و اخلاق و سیاست ما را در اختیار خود بگیرند و این همان جنگ نرم است، این ها سبک های زندگی مطلوب خود را به ما ارائه می دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.