۱۹:۳۰ - چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه خبر داد؛

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از انهدام یک باند چهار نفره سارقان اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ رجبعلی مختاری از انهدام یک باند چهار نفره سارقان اماکن خصوصی به همراه کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی متروکه و تعطیل در شهرک‌های صنعتی شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه‌رو شدند به سرقت یک میلیارد ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان در شهرستان شاهین‌شهر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شده اند، به مالکان اماکن خصوصی توصیه کرد؛ اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت از قبیل دوربین مداربسته و … مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.