۱۴:۱۷ - یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶

رئیس شورای شهر شاهین شهر:

تخریب اموال عمومی همه شهروندان را متضرر می کند

رئیس شورای شهر شاهین شهر با محکومیت اقدامات اغتشاشگران گفت: تخریب و آسیب رساندن به اموال عمومی و دولتی همه شهروندان را متضرر می کند.

به گزارش شاهین پرس؛ مهرداد مختاری، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس، از برگزاری بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهین شهر خبر داد و با محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران و هنجارشکنان در تخریب اموال دولتی و عمومی در برخی نقاط کشور از جمله شاهین شهر گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اقدامات آشوبگرانه عده ای اغتشاشگر به تحریک دشمنان در برخی نقاط کشور از جمله شهر شاهین شهر بودیم که منجر به آسیب رسیدن به اموال عمومی و دولتی شد.

رئیس شورای دوره پنجم شهر شاهین شهر، افزود: اینگونه تحرکات چیزی جزء اختلاف و دوستگی بین مردم حاصلی به دنبال ندارد و باید این قبیل افراد معاند شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کرد چرا که وجود چنین افرادی تحقق خواسته های بر حق مردم را به تعویق می اندازد.

وی با اشاره به تخریب اموال عمومی و دولتی قابل توجهی در شاهین شهر از جمله دفتر شورای اسلامی شهرستان، اظهار کرد: مردم باید بدانند اموال عمومی متعلق به خود شهروندان است و تخریب و آسیب رساندن به آنها همه شهروندان را متضرر می کند که با توجه به شرایط رکود حاکم بر اقتصاد کشور، هزینه نوسازی مجدد مبلمان شهری و اموال آسیب دیده در این اغتشاشات از شهروندان اخذ می شود.

مختاری افزود: اعضای دوره پنجم شورای شاهین شهر به اتفاق در این جلسه بر پیگیری مطالبات مردم در زمینه اشتغال، بهبود شرایط معیشتی و … توسط مسئولان تاکید کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شدند.

وی افزود: بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر شاهین شهر با حضور اعضای شورا، پری تبار سرپرست معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری، سجادی مسئول واحد درآمد شهرداری، جعفری معاون فنی و عمرانی شهرداری، علوی معاون محترم شهرسازی، عارفیان مدیر شرکت پسماند شهرداری و مظفری‌ها سرپرست واحد سرمایه گذاری، مشارکت های اقتصادی شهرداری برگزار و لوایح ارسالی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دوره پنجم شورای شاهین شهر، به موضوع سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود که کلیه اعضای شورای شهر و معاونین شهردار با دعوت از سرمایه گذار در این بخش، نقطه نظرات خود را اعلام و تصمیم گیری نهایی به ارائه مستندات و بررسی کارشناسی موضوع موکول شد.

مختاری در پایان آغاز سال 2018 میلادی را به هموطنان مسیحی بویژه شهروندان مسیحی و ارامنه ساکن در شاهین شهر تبریک گفت و سالی توام با پیروزی و صلح و عاری از هرگونه تنش برای همه آرزو کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.