شاهین پرس

بی توجهی قوای سه گانه به حقوق اساسی مردم نارضایتی به دنبال دارد/ دشمنان نظام هنوز مردم ایران را نشناخته اند

کدخبر: 77818
۱۵ دی ۱۳۹۶ در ساعت ۱۱:۰۴ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، ضمن تقدیر و تشکر از حماسه 14 دی ماه مردم شاهین شهر در محکومیت فتنه گران و اغتشاشات اخیر، گفت: ملت ایران برای حمایت از ولی فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی بسیار با شکوه به پا خواستند و بار دیگر دشمنان خود را سرافکنده تر از قبل کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه حوادث اخیر را باید در دو بخش جداگانه بررسی کنیم، اظهار کرد: یک بخش شامل اغتشاشگران می شود که با دستور و هدایت مثلث شوم آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود قصد داشتند مردم را با هدف گسترش آشوب طلبی به سمت خود متمایل و همراه کنند که با بصیرت مردم این فتنه محکوم شد، ضمن محکوم کردن این جریان، مسئولان مربوطه باید دست های پشت پرده را شناسایی و برخورد قانونی انجام دهند.

وی نارضایتی های مردم بر اثر کوتاهی و ضعف عملکرد مسئولان را بخش دیگر این جریان عنوان و با تاکید بر اینکه قانون اساسی میثاق ملی و حاصل خون هزاران شهید گرانقدر است، خاطر نشان کرد: عامل ایجاد نارضایتی مردم، تأمین نشدن حقوق مسلم و شهروندی آنها بدلیل کوتاهی قوای سه گانه از قانون اساسی جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار داشتن شغل و درآمد کافی، مسکن مناسب، رفاه و منزلت فرهنگی، آموزش و پرورش رایگان را ‏از اساسی ترین حقوق شهروندی مردم دانست و‏ ابراز کرد: امروز تبعیض های فراوانی در دستگاه های مختلف کشور وجود دارد که باید سریعتر رفع شوند، همچنین فساد اقتصادی با حمایت برخی افراد صاحب قدرت و فرزندانشان وجود دارد که همه این ها برای کشور مشکل ساز خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه الان زمان مناسبی برای جراحی صحیح و عمیق معضلات کشور است، گفت: امروز وظیفه هر فرد انقلابی و دلسوز است که در این مسیر مهم گام بردارد تا هر چه سریعتر مشکلات کشور حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند مشکلات و مطالبات خود از مسئولان کشور را پیگیری کنند که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، گفت: رساندن مطالبات کلان و عمومی به گوش مسئولان ذی ربط وظیفه نمایندگان مجلس است که بنده تا امروز بسیار سعی کرده ام تا این وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم و بعد از این هم بیشتر تلاش خواهم کرد مسئولان شهری و شهرستانی نیز باید با مردم ارتباط موثر  برقرار کرده و گوش شنوا برای شنیدن مشکلات مردم داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار تاکید کرد: مسئولان یادشان باشد که حضور مردم در صحنه های مختلف و محکومیت اغتشاشگران ‏در حمایت از اصل انقلاب و ارزش های اسلام بوده و مسئولان فکر نکنند که خطر رفع شده چرا که مطالبات مردم برحق است و بر اساس بیانان رهبر معظم انقلاب همه مسئولان نیز در قبال مسئولیت خود باید پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ‏با تقدیر از تلاش و رشادت های بسیجیان در حفظ نظم و امنیت و دفاع از ارزش ها در جریان حوادث اخیر، گفت: از همه مردم انقلابی و نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نهایت تقدیر و قدردانی را دارم.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا و استکبار جهانی از اغتشاشات، گفت: دشمنان ما همواره نشان داده اند که فریب اطلاعات غلط منافقان را می خورند و از اطلاعات دروغ برای محاسبات خود استفاده می کنند، دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند و نمی دانند که این مردم همواره بر روی ارزش های خود پافشاری می کنند.

انتهای پیام/