۲۲:۱۰ - پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶

با حضور باشکوه مردم؛

قیام انقلابی شاهین شهر علیه آشوب آمریکایی/ تصاویر

مردم انقلابی شاهین شهر با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی محکومیت اقدام های هنجارشکنانه آشوبگران، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بیعت کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ اغتشاشات و آشوب‌های سازمان‌یافته که در روزهای اخیر توسط بیگانگان، گروهک منافقین و سلطنت طلب خط دهی و  توسط عمال آنها در برخی شهرها از جمله شاهین شهر اجرا می شد، توهین به مقدسات اسلامی و انقلابی ملت ایران و تخریب اماکن و اموال دولتی و عمومی را نیز در پی داشت موجب جریحه دار شدن آحاد ملت انقلابی ایران شد.

اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های معظم شهدا، روحانیون و دانشجویان، ورزشکاران و مسئولان عصر امروز در راهپیمایی مردمی شاهین شهر با ابراز خشم و انزجار از عوامل فتنه گری ها این اقدامات را محکوم کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی پیمان مجدد بستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی از پیر و جوان با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب، پلاکارد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی شعارهای مرگ بر فتنه گر، ما همه عمار توایم خامنه‌ای، مطیع فرمان توایم خامنه‌ای، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام سر دادند.

مردم شاهین شهر در این راهپیمایی با تکبیر الله اکبر بندهای قطعنامه سراسری را تایید و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر پرچم های استکبار و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.