۱۰:۱۱ - سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶

شبهای پرالتهاب شاهین شهر با حضور عناصر منافق و سلطنت طلب/ اغتشاشگران مانع رسیدن صدای مردم به مسئولان شدند

عده ای از عوامل و عناصر گروهک منافقین و ضدانقلاب سلطنت طلب که جایگاهی بین ملت ایران ندارند با ورود به تجمعات مسالمت آمیز مردمی، و سردادن شعارهای هنجارشکن و تخریب اموال عمومی بدنبال ایجاد ناامنی دلهره و اصطراب شهروندان شده اند.

به گزارش شاهین پرس؛ انقلاب اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی خود با وجود تهدیدها، تحریم ها و انواع تنگناهای سیاسی، اقتصادی و بین المللی رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است در این میان اما گروهک های منافقین و ضدانقلاب سلطنت طلب با همراهی استکبار هیچگاه تاب دیدن این سربلندی و سرافرازی را نداشته و همواره در تلاش برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بوده اند و بارها در مجامع رسمی به مبالغ هنگفت و دست های پشت پرده جنایت هایی که بر علیه ملت ایران شکل گرفته اعتراف کرده اند.

دشمن در تلاش است تا نارضایتی های مردم از مشکلات اقتصادی را تبدیل به اغتشاش کند

در روزهای اخیر بدنبال برخی نارضایتی های به حق مردم از مشکلات مالی، اقتصادی و معیشتی نسبت به سیاست های انقباضی دولت در امور اقتصادی، برخی تجمعات اعتراضی برای بیان مشکلات شکل گرفت که متاسفانه دشمنان و معاندان فرصت طلب که جایگاهی در بین ملت ایران ندارند وارد این تجمعات شده و در تلاش هستند اعتراضات مردم را به سمت و سوی اهداف شوم خود تغییر دهند.

عده ای از عوامل و عناصر گروهک منافقین و ضدانقلاب سلطنت طلب با ورود به تجمعات مسالمت آمیز مردمی که در برخی از شهرها شکل گرفته بود ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه دست به تخریب اموال عمومی و بر هم زدن نظم و آرامش جامعه، اعتراضات مردم را به سمت و سوی اهداف شوم خود تغییر داده و مانع از شنیده شدن اعتراضات مردم شدند.

آشوبگران وابسته به گروهک های منافقین، سلطنت طلبان خارج نشین در روزهای گذشته با بزرگنمایی و دروغ پردازی در شبکه های ماهواره ای و مجازی اقدام به فراخوان برای برپایی غیرقانونی تجمعات همزمان در برخی از شهرها کردند که نیروهای انتظامی برای جلوگیری از اغتشاش وارد شدند.

شبهای پر التهاب و ناآرام شاهین شهر

شاهین شهر یکی از شهرهای زیبا و آرام در سه شب گذشته شاهد حوادث تلخ و ناارامی بود چرا که گروهک های منافقین و سلطنت طلبان با فراخوان و دعوت مردم به برگزاری تجمع اعتراضی برای بیان مطالبات و مشکلات اقتصادی و معیشتی، از هیجان و احساسات عده ای از جوانان و نوجوان سوء استفاده کرده و با سر دادن شعارهای رادیکالی، اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی کرده و مردم را فریب دادند.

یکشنبه در دومین شب نا آرام شاهین شهر آشوبگران با آتش زدن بانک شهر، حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) اتوبوس شرکت واحد و تعدادی خودرو دولتی و عمومی به سینما یاسمن، ساختمان شهرداری و تعدای دیگر از بانکهای سطح شهر آسیب وارد کردند.

آشوبگران در ادامه برای ایجاد ناامنی بیشتر به شیوه و سناریو تکراری و نخ نما و شده متوسل شده و تظاهرات را وارد فاز آشوب های خیابانی و پروژه کشته سازی کردند که در این میان سه نفر از معترضان در میدان شهرداری مورد اصابت گلوله عناصر اغتشاشگر وابسته به گروهک منافقین و سلطنت طلبان قرار گرفته و جان باختند و تعداد نیز مجروح شدند در ادامه با ورود نیروهای یگان امنیت، اغتشاشگران پراکنده شدند.

هرچند مردم شاهین شهر صف خود را از این اغتشاشگران جدا کردند اما اغتشاشگران با سوار شدن بر موج احساسات شبهای ناامن و پر استرسی را برای شهروندان این شهر رقم زدند.

شب گذشته در سومین شب پر التهاب شاهین شهر با وجود جمعیت پراکنده و محدودتر از شبهای قبل آشوبگران با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی آرامش نسبی بر فضای شهر حاکم شده بود و شهروندان بطور عادی در حال تردد و انجام فعالیت های خود بودند که اغتشاشگران در خیابان های رازی و نظامی شاهین شهر با سر دادن شعارهای ساختار شکنانه به دنبال ایجاد ناامنی بودند که نیروهای واکنش سریع مانع از تجمع آنها شدند.

اغتشاشگران شب گذشته وقتی موفق به همراه کردن عموم مردم نشدند و از طرفی نیروهای انتظامی مانع تجمع آنها شده بودند، قصد ورود به ساختمان فرهنگی اداری نگارستان واقع در میدان شهرداری را داشتند که مقاومت نیروهای بسیجی مانع از ورود آنان شد، در ادامه آشوبگران با حمله به دفتر شورای اسلامی شهرستان در خیابان بهداری و تخریب اموال دولتی، به بانکهای مسکن و صادرات خیابان عطار آسیب رسانده و بانک ملت در این خیابان را به آتش کشیدند.

حمایت استکبار، گروهک منافقین و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و آل سعود از اغتشاشات ایران، وابسته بودن عوامل اغتشاش به خارج از کشور را تقویت می کند

اعترافات لیدرهای دستگیر شده در اصفهان به ارتباط این افراد با شبکه های ضدانقلاب مانند رادیو فردا و سلطنت طلبان خارج نشین و همچنین کلیپ ها و تصاویر بدست آمده سران ضدانقلاب و سلطنت طلب از گوشی های تلفن همراه برند و لوکس چند میلیونی عناصر اصلی اغتشاشگر بیانگر دست های پشت پرده و نقشه های از پیش طراحی شده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

دشمنان سیلی خورده ایران اسلامی صحنه های اتحاد و همدلی ایرانیان را نمی بینند و آنان را تروریست خطاب کرده و با صدور قانون منع ورود ایرانیان به آمریکا، کودک چهار ساله را به جرم ایرانی بودن در فرودگاه بازداشت می کنند، امروز اختلاف و گله مندی مردم از دولتمردان را بزرگنمایی کرده و با شادمانی بر طبل تفرقه و آشوب می کوبند و همزمان با آغاز اغتشاشات، رئیس جمهور و سناتور‌های آمریکا، سران گروهک منافقین و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و آل سعود با پیام هایی همانند فتنه سال ۸۸ از تجمع عده کمی آشوبگر و شعارهای هنجارشکنانه آنان حمایت می کنند.

حمایت آنها از این اغتشاشات در حالی است که مردم سرزمین های اشغالی برای پنجمین هفته متوالی علیه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به شدت مورد انتقاد مردم و رسانه های این کشور قرار دارد و از یک سو منتقدان خود را داخل آمریکا سرکوب کرده و آنها را به انتشار اخبار دروغ متهم می کند، از سوی دیگر با انتشار پیام در توئیتر از اغتشاشات اخیر ایران حمایت می کند، حال باید پرسید که چرا وی از این اغتشاشات حمایت می کند؟

دشمنان سیلی خورده انقلاب اسلامی بدانند مردم استان اصفهان همانگونه که از ابتدای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم هزاران شهید همواره در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، صنعتی و دفاعی کشور پیشتاز بوده و ثابت کرده است که به آرمانهای انقلاب اسلامی پایبند و وفادار است و هرگز به ایادی و عناصر دشمنان قسم خورده اجازه تعرض و دست درازی به آرمانهای انقلاب را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.