۰۳:۲۱ - جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶

دبیر قرارگاه عمار:

تخریب جایگاه ولایت فقیه، هدف اصلی دشمن در فتنه سال88 بود/ رمز دوام انقلاب پایبندی به اصول انقلاب است

دبیر قرارگاه عمار، رمز عبور از فتنه ها را اعتماد مردم به ولایت فقیه دانست و گفت: دشمنان در فتنه سال 88 اصل قله انقلاب یعنی جایگاه «ولایت فقیه» را هدف قرار داده بودند که اگر موفق می شدند کار انقلاب نیز تمام می شد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام مهدی طائب، شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله نه دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد فاطمیه شاهین شهر، رمز عبور از فتنه ها را اعتماد مردم به ولایت فقیه دانست و گفت: دشمنان در فتنه سال 88 اصل قله انقلاب یعنی جایگاه «ولایت فقیه» را هدف قرار داده بودند که اگر موفق می شدند کار انقلاب نیز تمام می شد.

دبیر قرارگاه عمار، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب های زیادی بوجود آمد اما هیچکدام دوام چندانی نداشت و در مدت کوتاهی از هم فرو پاشید چرا که به امام و رهبری حکیم، دانا و مقتدری تکیه نداشتند.

گذشت زمان ابعاد پیچیده و خطرناک فتنه سال 88 را آشکار خواهد کرد

وی ایمان و باور ملت ایران به رهبری را عامل پیروزی بر فتنه سال 88 دانست و خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 بیش از آنکه بتوانیم درک کنیم پیچیده، خطرناک و پرمغز بود که باید تاریخ سالها به پیش برود تا زوایا و ابعاد آن برای همگان روشن شود.

حجت الاسلام طائب، به برخی سیاست های غلط دوران اصلاحات اشاره کرد و افزود: برخی سیاستهای غلط دوران اصلاحات باعث شده که امروز دشمن بر روی نسل جوان کشورمان چنان کار کند که تنها برنامه های ماهواره می تواند او را اشباع کند.

فتنه گریهای دشمنان تمام شدنی نیست

وی با تاکید بر اینکه فتنه تمام شدنی نیست، خاطرنشان کرد: فتنه گری های دشمنان تنها زمانی تمام می شود که بتوانند قله انقلاب اسلامی را از بین ببرند و برای رسیدن به این هدف تلاش می کند و متاسفانه امروز برخی نیروهای داخلی نیز در میدان دشمن بازی کرده و به آنها کمک می کنند.

دبیر قرارگاه عمار، افزود: امام راحل اصلی را بنا نهادند که تا زمانی که همه پای آن بایسنیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد و آن این بود که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است بدین معنی که آمریکا دشمن قسم خورده است و هر روز در چهره‌ای جدید به ما نزدیک خواهد شد پس ما باید مراقب باشیم که فریب این شیطان بزرگ و قسم خورده را نخوریم.

راهبرد اقتصادی آمریکا برای توقف انقلاب اسلامی

وی به تشدید تحریم های اقتصادی پس از فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: دشمن وقتی فهمید نمی تواند کاری از پیش ببرد، با تحریم و فشارهای اقتصادی و ایجاد نارضایتی سعی کرد انقلاب را به زانو در بیاورد چراکه آمریکا و غرب به شدت دنبال آنست تا با افزایش فشارهای اقتصادی بر مردم ایران بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند، اما این را هم می داند که اگر در این مرحله موفق نشود، شکست بسیار سنگین و بی سابقه ای را متحمل خواهد شد.

دبیر قرارگاه عمار، با اشاره به آیه ای از سوره مبارکه نساء مبنی بر سست نشدن در برابر توطئه های دشمنان، افزود:‏ این آیه مخصوص امروز ما نازل شده و در شرایط امروز کشور کاربرد اساسی دارد، دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی راه های مختلفی را برای توقف انقلاب اسلامی امتحان کرده و امروز به شدت بر روی اقتصاد، سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید در برابر فشارهای کفار و دشمنان تسلیم نشوید و سستی نکنید، ‏ اظهار کرد:‏ هر چقدر ما درد و رنج ‏می کشیم، طرف مقابل هم به همان اندازه سختی می کشد، ‏خداوند در قرآن به ما فهمانده که وقتی اوضاع ما خوب نیست و در سختی قرار داریم، دشمن هم وضع مناسبی ندارد و دانستن این مسأله بسیار مهم است.

حجت الاسلام طائب با اشاره به رقابت های انتخاباتی ترامپ و هیلاری کلینتون و صحه گذاشتن رییس جمهور کنونی آمریکا بر اوضاع بد اقتصادی ایالات متحده، بیان کرد: ترامپ به وضع بد اقتصادی آمریکا اعتراف کرد و به نوعی ناخواسته کلام قرآن در تزریق امید به مسلمانان برای ایستادگی در برابر کفار را تأیید کرد.

وی ‏ابراز کرد: یقیناً کسانی که‏ امام حسین(ع) را شهید کردند با اینکه ظاهر مذهبی و ادعای مسلمانی داشتند ولی از اشرار بودند، امروز هم مکه در دست اشرار است، اما امام زمان(عج) می خواهد تا مکه در دست ابرار باشد و ما هم باید برای همین منظور تلاش کنیم.

دشمن در محاسبات و طراحی فتنه، امدادهای غیبی را نادیده گرفته بود

دبیر قرارگاه عمار با اشاره به ماجرای شب عاشورا در میان یاران امام حسین(ع) و شوق شهادت، تصریح کرد:‏ امام حسین(ع) در شب عاشورا بیعتش را از یارانش برداشت تا از تاریکی شب استفاده کرده و برگردند، اما یاران سیدالشهدا(ع) عاقلترین انسان های روی زمین بودند که تا آخر جانانه ایستادگی کردند.

وی امتحان ولایتمداری را بسیار بزرگ دانست و گفت: ‏اگر کسی می خواهد در رکاب امام زمان(عج) باشد باید خیلی پخته شود و کار به این سادگی ها نیست و به تمرین زیادی نیاز دارد.

حجت الاسلام طائب اظهار کرد:‏ امیرالمؤمنین(ع) درباره قاتل خودش سفارش می کرد که مبادا با او بدرفتاری و ظلم کنند، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هم در جنگ اقتصادی دنیا به هیچ کس اجازه ندادند تا اوضاع اقتصادی دیگر کشورها حتی دشمنان انقلاب را به هم بریزند، این به دلیل آنست که رهبران اسلام ناب محمدی(ص) برای انسانیت همه مردم دنیا ارزش قائل هستند.

دبیر قرارگاه عمار افزود:‏ بنا بر وعده خداوند در قرآن اگر ما خداوند را یاری کنیم، خداوند هم ما را در سختی ها یاری می کند و در فتنه 88 این اتفاق افتاد، غربی ها همه محاسباتشان دقیق بود، اما فکر امدادهای غیبی و کمک های خداوند به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را نکرده بودند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.