۱۸:۵۰ - دوشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۶

با حضور جمعی از شعراء؛

محفل ادبی یاران آفتاب در شاهین شهر برگزار شد/تصاویر

محفل ادبی شعر بسیج تحت عنوان یاران آفتاب با حضور جمعی از شعرا، هنرمندان و پیشکسوتان ادب و هنر شاهین شهر، در سالن بهار ساختمان نگارستان این شهر برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس، محفل ادبی شعر بسیج تحت عنوان یاران آفتاب، با محوریت بسیج، انتظار، ولایت و شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از شعرا، هنرمندان و پیشکسوتان ادب و هنر شهرستان، در سالن بهار ساختمان نگارستان این شهر برگزار شد.

مسئول بسیج هنرمندان شاهین شهر و میمه، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)، گفت: محفل یاران آفتاب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی، تفریحی شاهین شهر برگزار شده است.

احسان فر هدف از برگزاری این محفل ادبی را ارتقاء فرهنگ دینی و روحیه ایثار و شهادت در بین هنرمندان شاعر دانست و با بیان اینکه برگزاری چنین محفل هایی می تواند زمینه خوبی برای رشد و استعداد یابی هنرمندان باشد، افزود: محتوا اشعار سروده شده در این محفل بر محور بسیج، انتظار، ولایت و شهدای مدافع حرم بود که در پایان نیز با اهدای لوح سپاس از شعرا تجلیل بعمل آمد.

وی برگزاری جشنواره استانی تئاتر پلاک در هفته دفاع مقدس را موفق ارزیابی کرد و افزود: تا قبل از پایان سال جاری در مناسبت های مهم پیش رو مشابهه این محفل  برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان شاهین شهر و میمه به نقش مهم هنر در پیشبرد اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه می توان از ظرفیت هنر و هنرمندان برای تقویت باور و ارزش های اسلامی و انقلابی بهره گرفت، خاطرنشان کرد: بسیج همواره در فعالیت‌های مهم کشور پیش قدم است، در عرصه فرهنگ و هنر کشور نیز هنرمندان بسیجی این چنین هستند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج هنرمندان با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان متعهد در تقویت فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی تلاش می کند، به برنامه های پیش رو بسیج هنرمندان در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: بسیج هنرمندان شاهین شهر و میمه در حال تشکیل شورای هنرمندان و هسته های هنری است که این هسته های هنری با تعامل خوبی که با دیگر سازمان‌ها و نهادها دارد در تقویت بنیه فرهنگی هنری شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.