۱۶:۵۰ - جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

بسیج تمام شدنی نیست، روحیه بسیجی باید فراگیر باشد/هیچ وقت کشور از بسیج بی نیاز نخواهد بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه بسیج تمام شدنی نیست و روحیه بسیجی باید فراگیر شود تا کشور بتواند بار هدایت الهی و سعادت انسان ها را به سر منزل مقصود برساند، گفت: بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است و هیچ وقت کشور از بسیج بی نیاز نخواهد بود.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بعد از نابودی داعش در عراق و سوریه، گفت: نابودی داعش تنها ضربه به گروه ستمگر داعش نبود، بلکه ضربه سخت تر به سیاست خباثت آلودی بود که جنگ منطقه ای و نابودی مقاومت ضد صهیونیستی و تضعیف دولت های مستقل را به وسیله رؤسای داعش دنبال می کرد.

سرهنگ دوم پاسدار سید احمد قریشی افزود: رهبر انقلاب هشدار دادند آن هایی که توطئه داعش را ایجاد کردند امروز هم آرام نخواهند نشست تا توطئه های خود را در اشکال دیگر و در دیگر مناطق منطقه عملی کنند، راه چاره برای بیداری و حفظ هوشیاری هم حفظ انگیزه، هوشیاری، وحدت و زدودن همه پسماندهای خطرناک و کار فرهنگی بصیرت افزا است.

وی اظهار کرد: بسیج مردمی همه جانبه عظیم ترین و ماندگارترین یادگار امام خمینی(ره) است و می تواند در همه فعالیت ها پیشرو باشد، خیلی ها می خواستند بعد از اتمام جنگ تحمیلی پایان مأموریت بسیج را هم اعلام کنند که یک تلقین شیطانی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ‏تصریح کرد: بسیج تمام شدنی نیست و روحیه بسیجی باید فراگیر شود تا کشور بتواند بار هدایت الهی و سعادت انسان ها را به سر منزل مقصود برساند، بسیج مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است و همه میدان های حضور بسیج هم میدان های ملی هستند و هیچ وقت کشور از بسیج بی نیاز نخواهد بود.

سرهنگ قریشی ابراز کرد: بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست و به دانستن و فهمیدن و بصیرت متکی است و باید در همین جهت پیش برود تا با عقلانیت و به دور از احساس صِرف از راه راست منحرف نشود، عده ای در طول انقلاب آهسته با جمهوری اسلامی زاویه پیدا کردند و منحرف شدند و این به دلیل فاصله گرفتن آن ها از عقلانیت بود.

وی بیان کرد: بسیج جناحی نیست و لشکر انقلاب است و اگر دوگانگی هم در کشور وجود داشته باشد، این دوگانگی به نام انقلابی و ضدانقلاب است و رهبر معظم انقلاب هم معتقد به جذب حداکثری و حتی جذب غیرانقلابی ها هستند که البته روش های صحیح خود را می طلبد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.