۱۵:۲۵ - پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶

رهبر معظم انقلاب:

مسیر تلاش در راه خدا دشوار ولی امیدبخش و خوش عاقبت است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: راه تلاش در راه خدا، اقامه حق و عدل و راه رسیدن به تمدن و جامعه اسلامی مسیر دشوار و پرفراز و نشیبی است اما مشاهده مسیر طی شده در انقلاب اسلامی، نشانه‌هایی کاملاً امید بخش، موفقیت‌آمیز و خوش عاقبت را نشان می‌دهد.

به گزارش شاهین پرس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند.

در این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان کوتاهی در جمع دانشجویان، ضمن تجلیل از مراسم پرشور عزاداری اربعین حسینی گفتند: این اجتماعات باید عزم همگان را ثابت و استوار کند و مهم است که در این مسیر همواره ثبات قدم داشته باشیم و تحت تاثیر ناهمواری‌ها و دشواری‌ها قرار نگیریم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: راه تلاش در راه خدا، اقامه حق و عدل و راه رسیدن به تمدن و جامعه اسلامی مسیر دشوار و پرفراز و نشیبی است اما مشاهده مسیر طی شده در انقلاب اسلامی و همچنین افق پیش‌رو، نشانه‌هایی کاملاً امید بخش، موفقیت‌آمیز و خوش عاقبت را نشان می‌دهد.

همچنین در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با تبیین مفهوم «نصرت ولی خدا» آنرا عبارتی عمیق و برجسته خواند و گفت: در پناه نصرت ولی خداست که ایمان و تقوای الهی ظهور و بروز می‌یابد.

وی زیارت اربعین را اوج محبت مردم به ولی خدا دانست و افزود: پیاده‌روی اربعین تمدن‌ساز و تجلی محبت و ایمان مردم و موجب اقتدار حق است.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین خاطرنشان کرد: فرهنگ پیاده‌روی اربعین باید در همه شئون زندگی و تولیدات فرهنگی جامعه ما تجلی یابد.

در این مراسم، آقای میثم مطیعی نیز به مرثیه خوانی  و نوحه‌سرایی پرداخت.

در پایان این مراسم دانشجویان نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.