شاهین پرس

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهین شهر و میمه

کدخبر: 77043
۱۲ آبان ۱۳۹۶ در ساعت ۱۰:۱۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت یوم الله 13 آبان با صدور بیانیه ای تاکید کرد؛ به فرموده امام خمینی(ره) تا زمانی که آمریکا آدم نشده و از مواضع خصمانه خود علیه ملت ایران عقب‌نشینی نکند، شعار ملت ایران نیز همچنان «مرگ بر آمریکا» خواهد بود و اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا و تجربه برجام نشان داد که آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن خداست.

متن بیانیه به این شرح است؛

امام خمینی(ره): من با اطمینان می‌گویم که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند.

رهبر معظم انقلاب: سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‏‌آموز است، به یک معنا روز دانشجوست و به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکباراست.

بسم الله القاصم الجبارین

13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی مصداق یوم الله و تجلی مبارزه با استکبار جهانی است.سه واقعه مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358، همگی نمود مبارزه ملت ایران با صهیونیزم و تلاش برای بر هم زدن نظام سلطه جهانی و به صورت مشخص مبارزه با آمریکای جهانخوار هستند.

در بررسی این سه رویداد تاریخ ساز می بینیم که تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی در نتیجه اعتراض و موضع گیری ایشان نسبت به  لایحه ننگین کاپیتولاسیون صورت گرفت؛ لایحه ای که به تعبیر حضرت امام(ره) سگ امریکایی را بر شاه ایران برتری می داد. بیداری حاصل از تبیین مواضع امام خمینی(ره) و روشنگری ایشان در این خصوص، جرقه های شعله ور شدن انقلاب برای نابودی رژیم منحوس پهلوی را در دل های ملت ایران ایجاد کرد.

حرکت دانشجویان انقلابی در اشغال سفارت آمریکا در سال  58 هم در اعتراض به عدم توجه آمریکایی ها به مطالبه بر حق ملت در استرداد شاه و اموال بلوکه شده ایران صورت گرفت و با کشف اسناد جاسوسی و خرابکاری شیطان بزرگ در تلاش برای بازگرداندن عمال رژیم پهلوی و خاموش کردن شعله های انقلاب، بیداری دیگری در هویدا شدن چهره پلید آمریکا در اذهان ملت ایران رقم خورد؛ ملتی که سابقه شیطان بزرگ در کودتای 28 مرداد 1332 را فراموش نکردهبود. امام خمینی(ره) هم تسخیر لانه فساد امریکا را «انقلاب دوم» نامیدند.

کشتار دانش آموزان و نوجوانان ایرانی در سال 1357 هم به دلیل اعتراض و تظاهرات دانش آموزان در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی و در پی تعطیلی مدارس و با حضور همزمان دانش اموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم در دانشگاه تهران صورت گرفت که خاطره 16 آذر 1332 و ورود نیروهای  نظامی به دانشگاه برای سرکوب و قربانی کردن دانشجویان در برابر نیکسون را در اذهان زنده می کند.

شیطان بزرگ تا امروز راه های بسیاری را برای مبارزه با انقلاب اسلامی و متوقف و کند کردن مسیر آن امتحان کرده و در همه مسیرها ناکام مانده است. اما سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا بیانگر امیدواری آنان برای بهره گیری از شیوه فاصله انداختن میان حاکمیت و ملت است که البته بسیار ناشیانه اقدام به عملیاتی کردن نقشه شوم خود کردند و ما را به یاد جمله ای از امام صادق(ع) انداختند که « خداوند دشمنان ما را از احمقان آفرید». ترامپ در نطق مسخره اخیرش از یک طرف ملت ایران را تروریست و خلیج همیشه فارس را خلیج عربی خواند و از سوی دیگر هم ادعای دروغین دفاع از حقوق ملت ایران و دموکراسی را مطرح کرد.

ادعای شیطان بزرگ در حمایت از جمهوریت در حالی صورت می گیرد که سابقه ننگین خیانت ها و توطئه ها و جنایت های آمریکا علیه ملت ایران هرگز از اذهان بیدار این مردم پاک نخواهد شد. جاسوسی و برنامه ریزی برای احیای سلطنت خائن پهلوی در ایران و اقدام نظامی مستقیم علیه ایران برای ترور امام خمینی(ره) و بمباران نقاط حساس و زیرساخت های کشور، تحمیل جنگ هشت ساله به ملت غیور و شریف ایران و تحریم و بلوکه کردن اموال ملت تنها قسمتی از جنایات آمریکا علیه مردم سالاری در ایران است.

امروز استکبار جهانی برای احیای سلطه مجدد خود بر ایران مترصد نفوذ فرهنگی است؛ همان نفودی که از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خطرناکترین نفوذهاست و قطعاً یکی از حربه های آنان نفوذ فرهنگی در مدارس و دانشگاه ها و میان دانش آموزان و دانشجویان است. صهیونیزم جهانی قصد داشت تا با خوراندن سند 2030 به روند برنامه ریزی فرهنگی کشور دانش آموزان و نوجوانان این مرز و بوم را نشانه بگیرد و می خواهد تا ضربه تیشه را از ریشه وارد کند. امروز می طلبد تا مسئولان بیش از گذشته به این جمله رهبر انقلاب توجه کنند که فرمودند «با پاکسازی آموزش و پرورش از آثار فرهنگ استعماری، محیطی بوجود آورید که اطفال ما را شیر بچگانی که همیشه پشت جبهه مقاومت علیه آمریکا و صهیونیست و سایر چپاولگریهای شرق و غرب نشسته اند، تربیت کنید».

ما دانشجویان بسیجی در این روز مجدانه خواهان هوشیاری بیشتر مسئولان امر در این خصوص هستیم و امروز مصمم تر از گذشته و با امید و تلاش مضاعف در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اگر اختلالی در کار دستگاه های کلان فرهنگی احساس کنیم آتش به اختیار به میدان کارزار جنگ نرم خواهیم آمد و راه نفوذ دشمن را سد خواهیم کرد.

نقش روحانیت و مرجعیت، دانش اموزان و نوجوانان و دانشجویان انقلابی در سه رویداد مهم تاریخ کشور در 13 آبان  به روشنی مشهود است. اما همه آحاد و اقشار ملت سرافزار ایران اسلامی با گذشت سال های متمادی از پیروزی انقلاب همواره با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و حضور در همه صحنه ها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زده اند.

نامگذاری 13 آبان در تقویم رسمی کشور به نام های «روز دانش آموز» و «روز تسخیر لانه جاسوسی» همگی تحت الشعاع« روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» قرار گرفته اند، چرا که این روز، ملی و متعلق به همه آحاد ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است و ملت یکپارچه ایران در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ، به همراه همه جریانات و جناح ها و سلیقه های سیاسی و مسئولان دولتی و نظامی نشان دادند که امنیت ملی و قدرت دفاعی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش قهرمان و نیروی انتظامی در قلب مردم ایران جای دارند و از پیشرفت تکنولوژی و بومی کردن دانش ها و ورود به عرصه های ناشناخته و فتح قله های علمی قاطعانه دفاع خواهند کرد و تا رفع همه وابستگی ها به اجانب محکم خواهند ایستاد.

امروز بسیج دانشجویی ‏و بدنه دانشجویی کشور تا تحقق همه آرمان های انقلاب اسلامی و مهیا ساختن زمینه حکومت عدل جهانی حضرت ولی عصر(عج) و آزادی همه ملت های جهان از زیر یوغ استکبار، پایمردانه ایستاده و در این مسیر از هیچ تلاش و ایثاری مضایقه نخواهد کرد.

به فرموده امام خمینی(ره) تا زمانی که آمریکا آدم نشده و از مواضع خصمانه خود علیه ملت ایران عقب‌نشینی نکرده است، شعار ملت ایران نیز همچنان «مرگ بر آمریکا» است. اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا و تجربه برجام نشان داد که همچنان امریکا شیطان بزرگ و دشمن خداست و بنا بر اصل برائت از مشرکان و دستور تبری از دشمنان، همچنان مورد لعن ملت عزیز و بزرگوار ایران قرار خواهد گرفت.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهین شهر و میمه

انتهای پیام/