۱۴:۵۲ - جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶

امام جمعه موقت شهر گزبرخوار:

عبور از برخی خطوط قرمز در برجام حاصل بازی در زمین دشمن بود

حجت الاسلام شریفیان با اشاره به آیه 9 سوره قلم مبنی بر تمایل کفار برای مذاکره بر سر اصول و ارزش ها و نرمش نشان دادن مسلمانان همراه با انحراف از مسیر حق، گفت: عبور از برخی خط قرمزها در برجام تحت همین نقشه دشمن صورت گرفت.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه موقت شهر گز برخوار در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به سه واقعه مهم روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: یورش و کشتار وحشیانه رژیم پهلوی به دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان 57، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همه به دلیل مبارزه با استکبار جهانی صورت گرفتند و نقش مهمی در روند انقلاب اسلامی ایفا کردند.

حجت الاسلام شریفیان 13 آبان را روز ملی استکبار جهانی دانست و افزود: آمریکا و مزدورانش هیچ گاه دست از سر ما بر نمی دارند و آرزوی بازگشت همه ما از ارزش های اسلام و انقلاب را در سر می پروراند و این موضوع در آموزه های قرآنی ما مطرح شده است.

وی با اشاره به آیه 9 سوره قلم، ادامه داد: دشمن همواره بر سر اصول ما پای میز مذاکره خواهد آمد و دوست دارد تا ما در مقابل آنان نرمش همراه با انحراف از مسیر حق نشان دهیم، رهبر انقلاب از قول وزیر خارجه نقل کردند که ما در بعضی جاها نتوانستیم از خط قرمز ها دفاع کنیم و مجبور به کوتاه آمدن شدیم.

خطیب موقت نماز جمعه شهر گزبرخوار گفت: بر اساس آموزه های قرآنی کفار و مشرکان هرگز خیرخواه ما نیستند و نمی خواهند هیچ پیشرفتی ولو اندک را در ما ببینند و همواره برای منافع خود پای میز مذاکره خواهند آمد و ما باید بسیار مراقب باشیم تا فقط به منافع آن ها تن ندهیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام و در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ، افزود: ایشان فرمودند چون برجام به نفع آمریکایی هاست اگر بخواهند برجام را پاره کند ما آن را ریز ریز می کنیم و اگر لازم شد آن را آتش می زنیم.

امام جمعه موقت شهر گزبرخوار گفت: خداوند در قرآن می فرماید دشمنی از دهان کفار می بارد و زمانی که این دشمنی را در دل مخفی می کنند این حقد و کینه آنان بیشتر است و سیاست های آمریکا از گذشته تا کنون همین بوده است و امروز ترامپ هم همین مسیر را دنبال می کند.

حجت الاسلام شریفیان با اشاره به مراسم باشکوه اربعین سالار شهیدان(ع)، ‏اظهار کرد: در این ایام سیل عاشقان از همه کشورهای جهان خودشان را ‏به ‏مضجع شریف اباعبدالله(ع) می رسانند و اگر در اولین اربعین بعد از عاشورا جابر انصاری با خوف و با جمعیت بسیار کم ‏به ‏زیارت سیدالشهدا(ع) رفت، امروز جمعیت عظیم به زیارت می روند و پیروزی حقیقی امام حسین(ع) را به رخ جهانیان می ‏کشند.‏

وی ابراز کرد: دشمن همواره می خواهد تا ما از ادوات و امکانات خود غافل شویم و دستمان در برابر آنان خالی باشد تا هر گونه که می خواهند با ما برخورد کنند و این موضوع به صراحت در قران کریم بیان شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.