۱۷:۳۴ - جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶

راهپیمایی نمازگزاران شاهین شهری در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ/ تصاویر

نمازگزاران شهرهای شاهین شهر و گرگاب پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سخنان توهین آمیز و ضد ایرانی رئیس جمهور امریکا راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را اعلام کردند.

به گزارش شاهین پرس، مردم انقلابی و متدین شهرهای شاهین شهر و گرگاب پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سخنان گستاخانه، غیره معقول و توهین‌آمیز ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل پلاکارد همراه با مشت های گره کرده از مصلی نماز جمعه به سمت سه راه فردوسی این شهر حرکت کرده و با فریاد «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «نه سازش نه تسلیم» و «هیهات منا الذله» سخنان سخیف و شرم آور رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده و از دولتمردان کشورمان خواستند که اگر آمریکایی‌ها خواستند از برجام خارج شوند و یا مواضع ضد ایرانی خود را ادامه دادند، با قاطعیت خروج از برجام و از سرگیری فعالیت‌های مهم هسته‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

براساس این گزارش راهپیمایان سخنان و تهدیدات ترامپ علیه ایران را امری پوچ و پوشالی و مضحک دانسته و بر ضرورت اتخاذ مواضع استوار از سوی دولتمردان کشورمان در برابر اظهارات و رفتارهای خصمانه آمریکایی‌ها تأکید کردند.

مردم مومن و انقلابی شهرهای شاهین شهر و گرگاب با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نشان دادند که مواضع خصمانه و سخنان اهات آمیز رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ملت غیور ایران اسلامی نشانگر واهمه استکبار جهانی از عظمت گفتمان انقلاب اسلامی است.

در پایان این راهپیمایی ها نمازگزاران با قرائت بیانیه سراسری، خواستار پاسخ کوبنده به سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران از سوی دستگاه دیپلماسی کشور شدند و سپس پرچم های آمریکا و اسرائیل با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.