شاهین پرس

انجمن ادبی عاشورایی در مرکز شاهین شهر برگزار شد/تصاویر

کدخبر: 76844
۳۰ مهر ۱۳۹۶ در ساعت ۸:۲۸ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر از برگزاری انجمن ادبی عاشورایی در این مرکز خبر داد و گفت: انجمن ادبی عاشورایی با عنوان “محرم در کوچه های شهر من” به مناسبت ماه محرم در این مرکز برگزار شد.

فریبا پسنده اضافه کرد: هدف از برگزاری این انجمن نهادینه کردن ارزش های تربیتی و انسان ساز واقعه عاشورا در ذهن و روح کودکان در پرتو آشنایی با معارف اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورا و مکتب ائمه معصومین(ع) بود.

وی افزود: انجمن ادبی عاشورایی با نگاهی به آیین های دینی و مذهبی و با شعار “هر کودک نشانی از خداست” با حضور اعضا و شاعران نوجوان مراکز فرهنگی شهرهای گز، حبیب آباد، ملک شهر و شاهین شهر برگزار شده بود و آثار ادبی اعضای انجمن توسط کارشناس مسئول مرکز آفرینش های ادبی استان و بانوی مثنوی خوان شاهین شهر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مدیر مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر خاطرنشان کرد: با توجه به فراخوان استانی «محرم در کوچه های شهر من» بیش از 20 اثر اعضا نوجوان مراکز انتخاب و برگزیده شد که «سرخی واژه های محرم» در بخش اثر خوانی انجمن ادبی قرائت و سپس مورد نقد و بررسی سایر اعضا قرار گرفت و در ادامه نمایش «کودکان کربلا» برگرفته شده از کاروان کربلا نیز توسط اعضا نوجوان مرکز اجرا شد.

انتهای پیام/