شاهین پرس

هشدار درباره شیوع فرهنگ لیبرالیستی در جامعه/ اصحاب رسانه از «بصیرت افزایی» غافل نشوند

کدخبر: 76671
۱۱ مهر ۱۳۹۶ در ساعت ۴:۲۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، محمود معلمی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرت افزایی در جمع اصحاب رسانه، با تسلیت شهادت حضرت زین‌العابدین(ع) اظهار کرد: شرایط امروز جامعه جهانی هر چه روبه‌جلوتر می‌رود در حال پیچیده شدن است.

تحلیلگر مسائل سیاسی، با بیان اینکه یک جوان مؤمن انقلابی باید چند گام جلوتر از اتفاق‌ها را ببیند و حرکت کند، گفت: بصیرت و صبر دو عامل اساسی برای تحقق این مسئله است.

وی با اشاره به برخی از پوشش‌هایی که در ایام محرم توسط عده‌ای استفاده می‌شد، اظهار کرد: استفاده از نام «حصین» در لباس‌های عزادار یا استفاده از علائم و آرم‌های شیطان‌پرستی به‌صورت آرام در حال شیوع بود که لازم است سریع‌تر جلوی آن گرفته شود و مردم را نسبت به آن مطلع کرد.

* از جریان شناسی غافل نشوید

معلمی با بیان لزوم جریان شناسی توسط اهالی رسانه، گفت: خیلی از مسائلی که در حال رخ دادن در موارد سیاسی است و از آن به‌عنوان جناح معرفی می‌شود در حقیقت جناحی نیست بلکه یک انحراف ذیل یک اصطلاح است.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز جامعه، اظهار کرد: اقتصاد صرف توسعه‌گرا و وال‌استریتی توجه به عامه ندارد و فقط نگاه به توسعه دارد یک اقتصاد غیر اسلامی است.

وی با اشاره به تعریف جامعه مدنی در غرب گفت: از دیدگاه غربی جامعه مدنی یعنی جامعه‌ای که مسئولان توجهی به اخلاق ندارند.

معلمی با بیان اینکه برخی از مسئولان پس از انقلاب دم از جامعه مدنی با گرایش غربی می‌زنند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشی فرمودند ما انقلاب کردیم که مردم را به سمت بهشت هدایت کنیم وگرنه حکومت طاغوتی بود.

* خطر شیوع فرهنگ خطرناک لیبرالیستی در جامعه اسلامی

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به فرهنگ خطرناک لیبرالیستی در جامعه اسلامی، تأکید کرد: اصحاب رسانه به عنوان آگاهی رسان‌ها به جامعه باید شناخت صحیح از جریان‌ها و تاکتیک‌های آن‌ها داشته باشند تا زمینه افزایش بصیرت در عموم را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مساجد و هیئت‌های مذهبی نباید خود را از مسائل سیاسی جدا بدانند، گفت: باید مراقب حرکت‌های آرام فرهنگی برای جدا کردن هیئت‌های مذهبی از فرهنگ عاشورایی و حماسی بود.

معلمی با اشاره به خطر نفوذ، اظهار کرد: اومانیسم مادر همه ایسم‌ها است، این تفکر به جای خدامحوری که گفتمان انقلاب اسلامی است، انسان محور است و ریشه بسیاری از انحراف های امروز نییز هست.

تحلیلگر مسائل سیاسی با تأکید بر مردم‌سالاری دینی، گفت: مردم‌سالاری جدای دین ارزش و جایگاهی ندارد و استفاده ابزاری از یک واژه است.

وی به اصحاب رسانه توصیه کرد: برای داشتن تحلیل درست از شرایط جامعه، تاریخ تحلیلی اسلام به‌ویژه پس از شهادت پیامبر اکرم (ص)، رخدادهای زمان انقلاب مشروطه و وقایع و رویدادهای سال‌های پس از انقلاب را مطالعه کنید.

انتهای پیام/