شاهین پرس

حضور رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی/بوسه ای بر تابوت سرباز شهید بی سر

کدخبر: 76525
۵ مهر ۱۳۹۶ در ساعت ۱۱:۵۸ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین(علیه‌السلام) رفتند و در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) آرزوی علو درجات کردند.

همچنین، ایشان دقایقی با خانواده‌ این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از درگاه الهی آرزو کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به خانواده شهید محسن حججی فرمودند: خدا شهید شما را عزیز کرد ببینید چه غوغایی در کشور راه افتاده به خاطر شهادت این جوان، شهید خیلی است و همه‌ شهدا هم پیش خدای متعال عزیزند؛ لکن یک خصوصیتی در این جوان وجود داشته است.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: خداوند هیچ وقت کارش بدون حکمت نیست اخلاص این جوان، نیت پاک این جوان، به موقع حرکت کردن این جوان و نیاز جامعه به این گونه شهادت، موجب شده خداوند نام این جوان شهید را بلند کند، خدای متعال او را در چشم همه عزیز کند به پدر، مادر، همسر و بازماندگان خداوند عوض خیر دهد و توفیق دهد تا بتوانید به وظایف خود عمل کنید و راه شهید را ادامه بدهید امیدوارم ما را نیز قدردان خون شهدا قرار دهد.

پس از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در کنار پیکر مطهر شهید حججی، انگشتر و چفیه رهبر انقلاب اسلامی به همسر این شهید اهدا شد.

انتهای پیام/