۰۸:۳۹ - پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶

«پاسخ‌های دردناک»؛ واکنش شدیدالحن فرمانده کل سپاه به ترامپ

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شکست‌های پی‌درپی و خردکننده‌ای که آمریکایی‌ها به‌ویژه در منطقه از ایران دریافت کرده‌اند طبیعی است سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.

به گزارش شاهین پرس، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان سخیف و اتهام‌زنی‌های وقاحت‌بار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در سازمان ملل متحد با بیان اینکه در حرف‌های ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت، گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار ساخته و امروز دنیا همان تصویری را از آمریکا مشاهده می‌کند که ایران سال‌هاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت‌ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.

فرمانده کل سپاه افزود: با شکست‌های پی‌درپی و خردکننده‌ای که آمریکایی‌ها به‌ویژه در منطقه از ایران دریافت کرده‌اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعی آمریکا تشکر کرد، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا نباید بی‌جواب بماند و امیدواریم رئیس جمهور محترم در نطق خود پاسخ قاطع، انقلابی و روشنگر چنان که در شأن ملت ایران است به وی بدهد.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: موضع‌گیری قاطع در مقابل ترامپ تازه آغاز راه است و آنچه اهمیت راهبردی دارد این است که آمریکا پاسخ‌های دردناک‌تر را در عمل و در رفتار و تصمیماتی که ایران ظرف ماه‌های آینده خواهد گرفت، مشاهده کند.

فرمانده کل سپاه در پایان با ابراز اینکه “زمان آن رسیده است که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم”، گفت: اکنون که ماهیت آمریکا کاملاً روشن شده، دولت باید از همه گزینه‌های خود برای دفاع از منافع ملت ایران استفاده کند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.