شاهین پرس

شورا کلید شهرداری شاهین شهر را به عیسی بهمنی سپرد

کدخبر: 75806
۴ شهریور ۱۳۹۶ در ساعت ۷:۰۲ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس، پس از کش و قوس های فراوان عصر امروز شورای شهر شاهین شهر، در دومین اقدام خود عیسی بهمنی را به سمت شهردار شاهین شهر انتخاب کردند.

بر همین اساس عیسی بهمنی که سابقه مدیر کل امور روستایی و شوراهای استان و معاون مسکن و شهرسازی اصفهان را در کارنامه خود دارد و از گزینه های اصلی شورا برای تصدی شهرداری بود با کسب چهار رأی از مختاری، فتحی جهانگیری و جهانگیری موفق شد بر کرسی پر درآمدترین شهرداری استان اصفهان تکیه بزند.

همچنین محمود کیانی کاندیدای دیگر کرسی شهرداری شاهین شهر نیز با سه رای فرهادی، ابراهیمی و قهرمانی با اختلاف تنها یک رای جلوس بر این کرسی را از دست داد.

پیش از این آقایان حمیدرضا مقدسی، حسین امیری، محمود کیانی، عسیی بهمنی، حسین ابراهیمی ناغانی، محمود بخشی، علیرضا پرهام، رحیم جافری، حسن کریمیان ، مسعود منتظری رزومه و برنامه های خود برای شهرداری را به صحن شورای شهر ارائه داده بودند.

حال باید دید مبنای انتخاب شورای شهر برای مدیریت شهری همچون شاهین شهر چه بوده! و آیا بهمنی با سابقه مدیر کل امور روستایی استان اصفهان می تواند شهری هرچند نوپا اما غنی و پر چالش فرهنگی را اداره و مدیریت کند؟

*** گفتنی است همزمان با آغاز فعالیت شورای دوره پنجم در سراسر کشور شورای شاهین شهر در اولین گام اعضای هیئت رئیسه خود را برای یکسال انتخاب کردند که بر اساس این گزارش مـهرداد ‏مختاری به عنوان رئیس شورا، علیرضا جهانگیری نائب رئیس، علی فتحی خزانه دار، حسین ابراهیمی منشی اول، سجاد قهرمانی منشی دوم، اسماعیل فرهادی رئیس شوراهای شهرستان و پرستو جهانگیری عضو شورا انتخاب شدند. و پری تبار را نیز به سمت سرپرست شهرداری انتخاب کرده بودند.

انتهای پیام/