۱۵:۱۵ - شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۶

مسئول هیات هندبال شاهین شهر و میمه خبر داد:

هندبال نونهالان پسر شاهین شهر قهرمان مسابقات لیگ استان اصفهان شد

مسئول هیات هندبال شاهین شهر و میمه گفت: تیم نونهالان شاهین شهر با اقتدار از مرحله زیر لیگ استان گذر کرده و قهرمان شدند.

به گزارش شاهین پرس، سید حمیدرضا رئیس السادات به مسابقات هندبال نونهالان زیر گروه لیگ استان اصفهان اشاره کرد و گفت: رقابتهای هندبال لیگ استان اصفهان با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی از 24 مرداد ماه آغاز شد که تیم نونهالان شاهین شهر نیز در آن شرکت کرد.

مسئول هیات هندبال شاهین شهر و میمه با بیان اینکه تیم هندبال شاهین شهر با تیم های رهنان، شاهپور آباد، ناحیه سه اصفهان ، لنجان و نجف آباد (ب) هم گروه بود خاطرنشان کرد: تیم نونهالان هندبالیست شاهین شهری به سرپرستی حمیدی فر در همه رقابتهای گروهی با اقتدار به پیروزی رسید.

وی افزود: تیم هندبال نونهالان شاهین شهر، در مرحله نیمه نهایی تیم شهدای عدل را با نتیجه 20 بر 11 شکست داد، در فینال رقابت ها نیز، تیم شهید نصر اصفهان را با نتیجه 17 بر 10 شکست داد و قهرمان این سری از مسابقات شد و تیم های شهید نصر اصفهان و ناحیه سه اصفهان رتبه های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس السادات با بیان اینکه تیم های استعداد جوانان هندبال شاهین شهر در سطح کشور همواره حرفی برای گفتن دارند و در تیم ملی نماینده دارد خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور سه هندبالیست جوان شاهین شهری در تیم ملی هندبال ساحلی، شش هندبالیست این شهرستان در سالهای متفاوت سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

وی تیم هندبال بانوان این شهرستان را جز هشت تیم برتر کشور در این رشته نام برد و افزود: راه یابی تیم هندبال بانوان شهرستان به لیگ برتر بزرگترین موفقیت این رشته در سال جاری است که این رقابت ها تا دو ماه آینده شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.