۱۵:۳۰ - جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

امام جمعه شهر وزوان:

گروکشی، سهم خواهی و سلیقه ای عمل کردن بدترین آفت همه دولت‌ها/اشتغال مهمترین نیاز بخش میمه است

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه گروکشی، سهم خواهی و سلیقه ای عمل کردن بدترین آفت در همه دولت‌ها است، گفت: تشکیل کابینه ای کارآمد، مردم دار، انقلابی و خدمتگزار مورد انتظار مردم است.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب در خصوص خطر بدعهدی و غیراعتماد بودن آمریکا گفت: همانگونه که امام امت بارها فرمودند آمریکا برای سیطره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر جهان از هیچ تلاشی خودداری نمی کند، امروز با حمایت های کاخ سفید بخشی از خاک کشور یمن اشغال و هواپیماهای آمریکایی نیروهای مردمی در عراق و سوریه را بمباران می کند و در یک حمله بیش از 100 نفر از مردم بی‌گناه را به خاک و خون می کشد.

حجت الاسلام یدالله زمانی با بیان اینکه آمریکا با انجام جنایت های بسیار در دنیا خود را مدعی حقوق بشر و دموکراسی می داند خاطرنشان کرد: این یک تناقض آشکار و ضد بشری و آشکار ترین نشانه همدستی آنها با تروریست ها است که سازمان ملل و شورای امنیت نیز در برابر آن سکوت اختیار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا شایستگی مبارزه با تروریست ها را ندارد تصریح کرد: آمریکا بارها واقعیت خبیث و صهیونیستی خود را نشان داده است و ثابت کرده که عاملان، حامیان و مباشران این جنایت ها مستحق لعن و نفرین و خشم و انزجار عمومی هستند.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان در ادامه با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک افزود: صنایع کوچک باید از حالت دکوراسیون خارج و به عنوان یک شغل مورد حمایت قرار بگیرد.

وی با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت اسرا و آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و افزود: اسراء و آزادگان دوران دفاع مقدس سند زنده حقانیت جمهوری اسلامی است که در سخترین و بدترین زندانها شکنجه ها را تحمل کردند اما اراده و ایمان آنها بر صدام عفلقی و حامیانش پیروز و به میهن اسلامی بازگشتند.

حجت الاسلام زمانی با اشاره به ایام برگزاری حج ابراهیمی بیان کرد: مسلمانان جهان باید در این کنگره عظیم با طرح مسائل اجتماعی از مشرکین و ظالمان برائت جویند و دست اندرکاران حج نیز ضمن تامین امینت حجاج مسائل حقوقی و حج ابراهیمی را پیگیری کنند و زائران عتبات عالیات نیز از طریق مبادی رسمی و بارعایت قوانین و امنیت کامل سفر کنند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی به انتخاب و معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم اشاره کرد و افزود: بدترین آفت دولت‌ها گروکشی، سهم خواهی و سلیقه ای عمل کردن بوده که در دولت دوازدهم بیشتر دیده می شود، درحالی که تشکیل کابینه ای کارآمد، مردم دار، انقلابی و خدمتگزار مورد انتظار مردم است که امیدواریم با تعامل دولت و مجلس، هرچه زودتر دولت دوازدهم تشکیل و کار خود را شروع و وضعیت کشور را از شرایط موجود خارج کنند.

امام جمعه شهر وزوان وظیفه دولت را خدمتگزاری و وظیفه مردم را حمایت و تعامل مسئولان را عامل انسجام و رونق بخشیدن به کارها عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال نیاز ابتدایی و مهم بخش میمه است، چراکه مهاجرت بی رویه بدلیل نبود اشتغال، و مشکلات بهداشتی و درمانی در سال های اخیر به این منطقه آسیب بسیاری وارد کرده و باعث شده بسیاری از روستاها در خال تخلیه شدن و محصولات کشاورزی در حال از بین رفتن شوند.

وی با بیان اینکه صنعت منطقه وضعیت مطلوبی ندارد افزود: نباید به بهانه های مختلف با برگزاری برخی جشنواره های سرگرم کننده از ایجاد اشتغال غافل شد بلکه مسئولان شهرستان باید به مطالبات مردم منطقه توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.