شاهین پرس

سارقان میلیاردی منازل شاهین شهر دستگیر شدند

کدخبر: 75403
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ در ساعت ۹:۰۶ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای منزل که بیش از یک میلیارد ریال وجوه نقد و اموال از منازل سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از منازل شهروندان در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: این دو سارق هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت از منازل شهروندان شاهین شهری اعتراف کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه این دو سارق در سرقت از یک منزل یک میلیارد ریال وجوه نقد و طلا سرقت کرده بودند اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 600 میلیون ریال اموال مسروقه شامل تابلو فرش های نفیس، ظروف نقره و عتیقه، تلویزیون های ال ای دی، لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری و دیگر وسایل منزل کشف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه مالباختگان این سرقت ها شناسایی شده اند و اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه در پایان با تاکید بر اینکه حتی گاوصندوق های داخل منازل مکان امنی برای نگهداری از پول و زیورآلات نیست از عموم شهروندان درخواست کرد که به هیچ عنوان پول و زیورآلات مازاد بر نیاز خود را در منازل نگهداری نکرده و آنها را به صندوق امانات بنک ها بسپارند و منازل خود را به جهیزات پیشگیری از سرقت مانند قفل های استاندارد، حفاظ، نرده و آیفون های حافظه دارمجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک که مشغول پرسه زنی در فرعی هاو نیم فرعی ها هستند سریعا موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/